Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επικαιρότητα ειδήσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα επικαιρότητα ειδήσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: Φωτιά αυτή τη στιγμή στην Νέα Μάκρη

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

FOTIES 3 Αυτή τη στιγμή, φωτιά έχει ξεσπάσει στον οικισμό Ανατολή του Δημοτικού διαμερίσματος της Νέας Μάκρης,  του Δήμου Μαραθώνα.
Επί τόπου, σπεύδουν δυνάμεις της Πυροσβεστικής, ενώ και ο ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ του Νέου Βουτζά, μαζί με τον ΕΣΕΠΑ και ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ πυροσβέστες, ....
τρέχουν προς βοήθεια (άσχετα αν η πυροσβεστική... δεν τους θέλει στα πόδια της)
Πηγή ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΝΕΟΥ ΒΟΥΤΖΑ

http://attikanea.blogspot.com

Διαβάστε περισσότερα για - ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ: Φωτιά αυτή τη στιγμή στην Νέα Μάκρη

«Επιδημία... τύφλωσης» στα νησιά του Ιονίου! 700 «αόμματοι» σε ένα μόνο νησί!

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

imagesΣαν... μεταδοτική ασθένεια εμφανιζόταν η τύφλωση στα νησιά του Ιονιού, αφού πάνω από 700 άνθρωποι δήλωναν

τυφλοί εκ γενετής, παρέχοντας τα απραίτητητα έγγραφα και πιστοποιητικά
Όμως, όπως γράφει το Βήμα,  το μεγάλο ποσοστό τύφλωσης που εμφάνιζε 'ενα συγκεκριμένο νησί κίνησε την προσοχή του επιστημονικού δυναμικού της χώρας, του υπουργείου Υγείας, αλλά και του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Δύο υπουργεία έψαχναν να ανακαλύψουν γιατί στο νησί αυτό τόσοι πολλοί τυφλοί, πλην όμως δεν μπορούσαν να εντοπίσουν την αιτία του κακού. Έως ότου ήλεγξαν τα πιστοποιητικά των τυφλών και εκεί τους περίμενε μια μεγάλη έκπληξη. Δεκάδες απ΄αυτούς έχασαν το φως τους με γνωμάτευση μίας υγιεινομικής επιτροπής που είχαν ορίσει οι πολιτικές αρχές της χώρας και, κατά σύμπτωση, πάντοτε σε προεκλογική περίοδο!
Τον έλεγχο ανέλαβε το υπουργείο Υγείας και συγκεκριμένα ο υφυπουργός κ. Μάρκος Μπόλαρης, ο οποίος δεν χρειάσθηκε και πολλή ώρα για να εντοπίσει τους... μαϊμού τυφλούς. Τα στοιχεία που ανακάλυψε ήταν συντριπτικά: Από τους 35.000 κατοίκους του νησιού, οι 700 εμφανίζονταν επισήμως τυφλοί: «Το 2% του πληθυσμού εμφανιζόταν ότι είναι τυφλό», βεβαίωσε ο υφυπουργός σε συνομιλία του που είχε με «Το Βήμα».
Από χθες άρχισαν οι έλεγχοι και οι επανακρίσεις όσων δηλώνουν τυφλοί. Από τα έως τώρα στοιχεία βγαίνουν, λένε, θεαματικά αποτελέσματα και αναμένεται να πέσει βαρύς ο πέλεκυς σ΄ όσους έχουν παρανομήσει.
Άλλωστε όπως βεβαιώνει ο υφυπουργός ο έλεγχος στα προνιακά επιδόματα (που κοστίζουν στον φορολογούμενο περί τα 6,4 δισ. ευρώ ετησίως) θα γίνει λεπτομερειακώς: « Όσοι δεν τα δικαιούνται ή τα απέκτησαν με ψευδή παραστατικά θα τα χάσουν και θα πληρώσουν και πρόστιμο, ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα και να τα εισπράξουν αυτοί που πρέπει», λέει ο κ. Μπόλαρης.
Επίσημες ανακοινώσεις πρόκειται να γίνουν σήμερα από τον υφυπουργό.

http://www.blog.gr/article.php?id=48106&category_id=39

Διαβάστε περισσότερα για - «Επιδημία... τύφλωσης» στα νησιά του Ιονίου! 700 «αόμματοι» σε ένα μόνο νησί!

Σοκ στο Ρέθυμνο από ομολογία 55χρονου για αποπλάνηση ανήλικης

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Ομολόγησε την αποπλάνηση 14χρονης και δήλωσε μετανιωμένος.

Σοκ έχει προκαλέσει στο Ρέθυμνο η ομολογία 55χρονου, που κατάγεται από τα Τρίκαλα, ότι εκμεταλλεύτηκε τη φιλική του σχέση με τους γονείς 14χρονης με σκοπό να την αποπλανήσει.

Οι γονείς της ανήλικης κατήγγειλαν στην Ασφάλεια Ρεθύμνου, όσα αποκάλυψε η μικρή στη μητέρα της και ο 55χρονος κλήθηκε να καταθέσει. Οπως ο ίδιος είπε, όλα έγιναν Απριλίου 2010, όταν ο 55χρονος επισκέφτηκε την οικία της οικογένειας. Εκμεταλλευόμενος την απουσία των γονιών της ο δράστης προσπάθησε να ασελγήσει σε βάρος της. Φεύγοντας μάλιστα ζήτησε από την 14χρονη να μην πει τίποτα για όσα συνέβησαν στους γονείς της.

Μην μπορώντας να σηκώσει άλλο το ψυχολογικό βάρος και το σοκ που είχε υποστεί, η κοπέλα μίλησε στη μητέρα της. Στην Ασφάλεια Ρεθύμνου ο 55χρονος παραδέχτηκε την πράξη του και δήλωσε μετανιωμένος. Δεν συνελήφθη λόγω παρέλευσης του αυτοφώρου, ωστόσο θα βρεθεί ενώπιον της δικαιοσύνης.

Διαβάστε περισσότερα για - Σοκ στο Ρέθυμνο από ομολογία 55χρονου για αποπλάνηση ανήλικης

23χρονη σκότωσε τη γιαγιά και τη θεία της

Οικογενειακή τραγωδία το πρωί στη Γλυφάδα. Οπως έγινε γνωστό από την Αστυνομία νεαρή γυναίκα σκότωσε με μαχαίρι την 84χρονη γιαγιά της και την 59χρονη θεία της.

Το διπλό φονικό έγινε στις 10.15 το πρωί, σε διαμέρισμα πρώτου ορόφου πολυκατοικίας, στην οδό Εφέσσου 2. Εκεί, όπου σύμφωνα με την Αστυνομία, οι τρεις γυναίκες διέμεναν μαζί. Μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστοί οι λόγοι που οδηγήσαν στην οικογενειακή τραγωδία. Η 23χρονη συνελήφθη.


enet.gr

Διαβάστε περισσότερα για - 23χρονη σκότωσε τη γιαγιά και τη θεία της

Μέσα στη φυλακή πέθανε ο πατέρας που βίαζε τα παιδιά του

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011


Μέσα στις φυλακές Κορυδαλλού πέθανε ο πα-τέρας της Νίκαιας που βίαζε και εξέδιδε τη 18χρονη κόρη του, ενώ παρενοχλούσε σεξουαλικά και τα δυο ανήλικα αγοράκια του.

Ο 45χρονος, άφησε σήμερα την τελευταία του πνοή στο κελί όπου κρατείτο προσωρινά, καθώς υπέστη καρδιακή προσβολή και διακομίστηκε στο νοσοκομείο όπου και διαπιστώθηκε ο θάνατος του.

Να υπενθυμίσουμε ότι η ανατριχιαστική υπόθεση είχε έρθει πριν μέρες στο φώς όταν έπειτα από τις καταγγελίες γειτόνων, τις φωνές των παιδιών, και έντονη δυσοσμία, αστυνομικοί εισέβαλλαν νύχτα στη μονοκατοικία του στη Νίκαια, ερχόμενοι αντιμέτωποι με ένα συγκλονιστικό θέαμα: εκτός από τα δυο ανήλικα αγοράκια του που ζούσαν ανάμεσα σε σκουπίδια και περιττώματα και με δυσκολία μπορούσαν να μιλήσουν, ο 45χρονος βίαζε και την 18χρονη κόρη του, την εξέδιδε για λίγα μόλις ευρώ.

Φως στις ακριβείς συνθήκες του θανάτου του αναμένεται να ρίξει η νεκροψία-νεκροτομή που θα διενεργηθεί στο άψυχο σώμα του.

πηγή
Διαβάστε περισσότερα για - Μέσα στη φυλακή πέθανε ο πατέρας που βίαζε τα παιδιά του

Αστυνομικοί ανάγκασαν μαθητές να γδυθούν

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Η μία μετά την άλλη έρχονται οι «σφαλιάρες» για κρούσματα αστυνομικής βίας... Μετά τον ξυλοδαρμό κρατουμένου στο αστυνομικό τμήμα της Πάτμου, 4 μαθητές κατηγορούν αστυνομικούς της Πάτμου ότι τους έγδυσαν και τους εξευτέλισαν μέσα στο τμήμα!

Θύματα αστυνομικής βίας καταγγέλλουν ότι έπεσαν τέσσερις μαθητές Λυκείου στην Πάτμο, γιατί οι αστυνομικοί τούς θεώρησαν ύποπτους για τις φθορές που είχαν προκληθεί στο μηχανάκι ενός συναδέλφου τους και στο πλαίσιο της «άτυπης ανάκρισης» ανάγκασαν κάποιους από αυτούς ακόμη και να βγάλουν τα ρούχα τους!

Oι «ύποπτοι», όπως αναφέρουν στις μηνύσεις τους, με βάση τις οποίες διενεργείται προκαταρκτική εξέταση από τον εισαγγελέα της Κω, έπιναν ανύποπτοι τον καφέ τους όταν τους πλησίασαν οι αστυνομικοί και τους ζήτησαν να τους ακολουθήσουν. Μόλις έφτασαν στο τμήμα, οι αστυνομικοί «άσκησαν πάνω μας αφόρητη ψυχολογική βία και μας εκβίαζαν για να αποσπάσουν πληροφορίες για τις φθορές στο μηχανάκι που εμείς αγνοούσαμε».

Να γδυθούν!

Οι 16χρονοι θεωρήθηκαν ύποπτοι για τις ζημιές στο μηχανάκι ενός αστυνομικού και η μέθοδος «ανάκρισης» ξεπέρασε κάθε φαντασία και όριο, όσο τα παιδιά αρνούνταν κάθε εμπλοκή.

Δύο από τους μαθητές της Β’ Λυκείου, αναγκάστηκαν να γδυθούν ολοκληρωτικά, ενώ ένας λιποθύμησε καθώς δεν άντεξε την ψυχολογική πίεση! Όπως λένα τα παιδιά, οι αστυνομικοί φώναζαν, τα γρονθοκόπησαν και ένας αναποδογύριζε ό,τι έβρισκε μπροστά του!

Η περιγραφή σοκάρει: «ντράπηκα να γδυθώ και τότε, ουρλιάζοντας, με ανάγκασε να το κάνω, απειλώντας με πως αν δεν το κάνω θα πάω κατηγορούμενος... Υπέκυψα και έβγαλα τα ρούχα μου και παρέμεινα με το εσώρουχο... Εκείνος μετά αξίωσε να βγάλω και το εσώρουχό μου».

«Ομολόγησε κωλόπαιδο, αλλιώς θα σε βάλω κάτω με τους Πακιστανούς και να δούμε αύριο αν θα ομολογήσεις ή όχι», ήταν μία από τις φράσεις των οργάνων της τάξης, ενώ η πίεση γινόταν όλο και μεγαλύτερη όσο οι ανήλικοι τόνιζαν πως δεν έχουν ιδέα για το περιστατικό.

Οι μαθητές περιέγραψαν όσα έγιναν στους γονείς τους, που πήγαν στο τμήμα και υπέβαλλαν μηνύσεις. Μάλιστα, αστυνομικός όχι μόνο δεν αρνήθηκε όσα του καταλόγισαν, αλλά ισχυρίστηκε πως ήταν και... νόμιμα!

Όταν οι γονείς ανέφεραν πως θα προσφύγουν στην Δικαιοσύνη, ο αστυνομικός απάντησε: «θα πάρει 5 - 6 χρόνια και στο τέλος δεν πρόκειται να πετύχεις τίποτα, ενώ τα παιδιά θα πάθουν σίγουρα κάτι κακό».

Γονείς και μαθητές ζητούν να ασκηθεί δίωξη εις βάρος των αστυνομικών για βασανιστήρια, παράβαση καθήκοντος, απρόκλητη εξύβριση και βλασφημία, ενώ ενημέρωσαν το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για να ληφθούν και διοικητικά μέτρα

Θράσος
Όσα έζησαν οι μαθητές τα περιέγραψαν φτάνοντας στο σπίτι τους στους γονείς τους, οι οποίοι αμέσως πήγαν στο τμήμα όπου ο αστυνομικός, όπως λένε με τη σειρά τους στις μηνύσεις που έχουν καταθέσει, όχι μόνο δεν αρνήθηκε όσα κατήγγειλαν τα παιδιά τους, αλλά αντέταξε πως όλα έγιναν νόμιμα.

Όταν ο πατέρας ενός εκ των ανηλίκων ανακοίνωσε την πρόθεσή του να στραφεί ποινικά εις βάρος τους, έλαβε την εξής απάντηση: «Μην κάνεις τίποτα, θα πάρει 5- 6 χρόνια και στο τέλος δεν πρόκειται να πετύχεις τίποτα, ενώ τα παιδιά θα πάθουν σίγουρα κάτι κακό».

Οι μαθητές και οι γονείς τους όμως ζητούν να ασκηθεί εις βάρος των αστυνομικών δίωξη για βασανιστήρια, παράβαση καθήκοντος, απρόκλητη εξύβριση και κακόβουλη βλασφημία, ενώ έχουν ενημερώσει και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη ώστε να ληφθούν τα αναγκαία διοικητικά μέτρα για τους εμπλεκόμενους αστυνομικούς.


Υπό όρους ελεύθεροι οι δύο ειδικοί φρουροί

ΜΕ ΤΗΝ ιδιότητα του κατηγορουμένου θα περνούν την πόρτα του αστυνομικού τμήματος της περιοχής τους οι δύο νεαροί ειδικοί φρουροί, οι οποίοι εμπλέκονται στην υπόθεση ξυλοδαρμού του Χιλιανού κρατουμένου και αντιμετωπίζουν την κακουργηματική κατηγορία της συνέργειας σε βασανιστήρια.

Μετά την απολογία τους στη Β΄ τακτική ανακρίτρια, οι δύο ειδικοί φρουροί αφέθησαν ελεύθεροι με τους περιοριστικούς όρους της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της υποχρεωτικής εμφάνισης στο τμήμα της περιοχής τους.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι κατηγορούμενοι υποστήριξαν ότι δεν αντιλήφθηκαν τον βασανισμό του κρατουμένου, αλλά νόμιζαν ότι οι συνάδελφοί τους τον χτυπούσαν γιατί εκείνος αποπειράθηκε να αποδράσει από το τμήμα και αντιστάθηκε όταν προσπάθησαν να του φορέσουν χειροπέδες.

Για την ίδια υπόθεση απολογούνται σήμερα άλλοι τρεις αστυνομικοί που υπηρετούν στο τμήμα Ακροπόλεως, οι οποίοι κατηγορούνται για βασανιστήρια και κατάχρηση εξουσίας, αλλά αρνούνται τις πράξεις που τους αποδίδονται.

Πηγή: madata
Διαβάστε περισσότερα για - Αστυνομικοί ανάγκασαν μαθητές να γδυθούν

Η νέα επιστολή της οικογένειας Κακαουνάκη

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Σε σηπτικό σοκ και πολυοργανική ανεπάρκεια αποδίδει γιατρός της οικογένειας του Νίκου Κακαουνάκη τον θάνατο του γνωστού δημοσιογράφου. Σε νέα της επιστολή, η οικογένεια καταγγέλλει την δημοσιοποίηση του ιατρικού φακέλου και τονίζει πως δεν θα συνεχίσει τον δημόσιο διάλογο με τους γιατρούς του «Ευαγγελισμού», προτρέποντας τους φίλους του εκλιπόντος να κάνουν το ίδιο.

Αναλυτικά, η επιστολή:

«Είχαμε αποφασίσει, τόσο κατά την διάρκεια της νοσηλείας του Νίκου, όσο και μετά τον θάνατο του, να μην συμμετέχουμε σε δημόσια συζήτηση για ιατρικές πράξεις. Για τον λόγο αυτό η επιστολή μας που δημοσιεύτηκε στο Καρφί στις 2 Ιανουαρίου αναφερόταν μόνο σε θέματα δεοντολογίας και ηθικής τάξης και όχι στα ενδεχόμενα ιατρικά λάθη, χωρίς καν να κατονομάζει τους θεράποντες ιατρούς.

Οι ίδιοι, όμως, προφανώς γιατί συνειδητοποιούν την ευθύνη τους, προχώρησαν σε μια πρωτοφανή όσο και αξιόποινη πράξη, δημοσιοποιώντας στοιχεία του ιατρικού φακέλου και μάλιστα αναληθή και παραποιημένα, παραβιάζοντας βάναυσα κάθε έννοια ιατρικού απορρήτου και προσωπικών δεδομένων.

Δεν έχουμε σκοπό να μπούμε σε δημόσια συζήτηση για το εάν ένας έμπειρος γιατρός μπορούσε με ακίνδυνο τρόπο να αφαιρέσει έναν έμμισχο πολύποδα, για το ποια θα ήταν η ενδεδειγμένη ιατρική αντιμετώπιση στα επόμενα χειρουργεία, για το εάν το ιστορικό του ασθενούς αξιολογήθηκε ιατρικά πριν ο χειρουργός αποφασίσει να αυξήσει τον αριθμό των χειρουργείων του από 2000 σε 2003.

Επειδή όμως η ευπρέπεια και ο σεβασμός στον νεκρό ερμηνεύονται ως αποδοχή όσων ειπώθηκαν από τους χειρούργους, παρακαλέσαμε τον χειρουργό κ. Σ. Μπαράτση, ο οποίος λόγω ήθους αρνήθηκε να κάνει τηλεοπτικές δηλώσεις, να συντάξει απάντηση σχετικά με την αιτία θανάτου και την ιατρική αντιμετώπιση.

Σύμφωνα με απόσπασμα αυτής:

«Το σύνδρομο της οστεοποίησης δεν οδηγεί αναπόφευκτα στο θάνατο εάν αντιμετωπιστεί χειρουργικά σωστά. Ο θάνατος προέκυψε από σηπτικό shock και πολυοργανική ανεπάρκεια. Οι καλλιέργειες που ελήφθησαν κατά την διάρκεια της τελευταίας επέμβασης στο «ΙΑΣΩ» από ενδοκοιλιακά αποστήματα και από το επιπλουν έδειξαν klebsiella pneumoniae, μύκητες και ψευδομονάδα πράγμα το οποίο αποδεικνύει την ύπαρξη σηπτικού παράγοντα μέσα στην κοιλιά του ασθενούς».

Τα υπόλοιπα θα ειπωθούν στην ΕΔΕ, η οποία ελπίζουμε να διεξαχθεί από ανεξάρτητο φορέα και στον Ιατρικό σύλλογο.

Δεν θα συνεχίσουμε τον δημόσιο διάλογο που προκαλούν οι ιατροί του Ευαγγελισμού και το ίδιο παρακαλούμε να κάνουν οι φίλοι αλλά και οι συνάδελφοι του Νίκου»

Διαβάστε περισσότερα για - Η νέα επιστολή της οικογένειας Κακαουνάκη

Χτύπησαν 20χρονο με σιδηρολοστό στο Βόλο

Σε κρίσιμη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Νοσοκομείου Βόλου νοσηλεύεται ο 20χρονος Βολιώτης Σαλβατόρε Σερασκίνο από την Πρωτοχρονιά με σοβαρά χτυπήματα στο κεφάλι, καθώς δέχτηκε επίθεση με σιδηρολοστό από αλλοδαπούς συνομηλίκους.

Ο νεαρός, λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου, βγήκε να διασκεδάσει σε γνωστό νυχτερινό μαγαζί του Βόλου μαζί με την παρέα του. Κάποια στιγμή μέσα στο μαγαζί μέλος της παρέας του νεαρού, διαπληκτίστηκε λεκτικά με συνομήλικό του αλβανικής καταγωγής, σύμφωνα με την Αστυνομία.

Κατά την έξοδό τους από το μαγαζί, τους περίμεναν τα άτομα που είχαν μαλώσει, μαζί με άλλους φίλους τους που είχαν ειδοποιήσει για το συμβάν μέσα στο νυχτερινό μαγαζί.

Η παρέα των αλλοδαπών είχε ήδη εξοπλιστεί με σιδηρολοστούς και αλυσίδες από το διπλανό πρατήριο υγρών καυσίμων και μόλις είδε την παρέα του νεαρού όρμισε πάνω της.

Η συμπλοκή ήταν σφοδρή και οι νεαροί δε σταμάτησαν να χτυπούν την παρέα του 20χρονου και τον ίδιο κυρίως στο κεφάλι.

Ο Σαλβατόρε, σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, φοβήθηκε από την έκταση που πήρε το γεγονός και προσπάθησε να χωρίσει τις δύο παρέες για να αποτραπούν τα χειρότερα.

Όμως δεν το κατάφερε και ο ένας νεαρός της άλλης παρέας με ένα μεγάλο σιδηρολοστό του κατάφερε πολλαπλά χτυπήματα στο κεφάλι, με αποτέλεσμα ο 20χρονος να πέσει ανήμπορος στο έδαφος, ενώ φίλος του έσπευσε να τον προστατεύσει.

Εκείνη την ώρα, θαμώνες του μαγαζιού προσπαθούσαν να χωρίσουν τις δύο παρέες, όμως δεν κατάφεραν να πιάσουν τους αλλοδαπούς.

Ο 20χρονος, η μητέρα του οποίου είναι Βολιώτισσα και ο πατέρας Ιταλός, μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Βόλου με βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και εισήχθη κατευθείαν στο χειρουργείο και στη συνέχεια στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπου νοσηλευόταν μέχρι αργά χθες το βράδυ με την κατάστασή του να χαρακτηρίζεται από τους γιατρούς κρίσιμη.

Τα χτυπήματα που δέχτηκε στο κεφάλι ήταν πάρα πολύ σοβαρά και παρόλο το χειρουργείο που διήρκησε πέντε ώρες, οι βλάβες στον εγκέφαλο είναι πολύ μεγάλες και οι γιατροί μέχρι και χθες δεν ήταν αισιόδοξοι για την πορεία της υγείας του, φοβούμενοι το χειρότερο.

Στο μεταξύ, στα επείγοντα του Νοσοκομείου Βόλου την ημέρα της Πρωτοχρονιάς εισήλθαν περίπου πέντε θύματα ξυλοδαρμού, τα οποία ευτυχώς δεν ήταν σοβαρά κι έλαβαν εξιτήριο.


Πηγή: Ταχυδρόμος
Διαβάστε περισσότερα για - Χτύπησαν 20χρονο με σιδηρολοστό στο Βόλο

Πανελίστας παρενοχλεί σεξουαλικά τις καλεσμένες!

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Με το ζόρι... γυναικοκατακτητής θέλει να γίνει πανελίστας γνωστής τηλεοπτικής εκπομπής, που δεν διστάζει να παρενοχλεί σεξουαλικά τις καλεσμένες και ούτε ο... γάμος του δεν φαίνεται ικανός για να τον σταματήσει!

Το κόλπο του ερωτιάρη απλό: πρώτα πιάνει κουβέντα στις κοπέλες την ώρα του μακιγιάζ, τις «λούζει» με κομπλιμέντα και μετά έρχονται οι «πονηρές» προτάσεις!

Κι αν κάποια του αντισταθεί;

Δεν αποκλείεται να δεχθεί τα φραστικά πυρά του κατά την διάρκεια της εκπομπής και, μάλιστα, on air!

Τα ίδια και χειρότερα, όμως, κάνει και σε άλλο ηλεκτρονικό μέσο όπου εργάζεται και, μάλιστα, σε καίριο πόστο: πολλές κοπέλες που δούλεψαν μαζί του ως δόκιμες δημοσιογράφοι δέχθηκαν ουκ ολίγα σεξουαλικά υπονοούμενα και προτάσεις.

Μάλιστα, σε κάποιες έταξε και... καριέρα, αν υποκύψουν στο κόρτε του!

Ο παντρεμένος γυναικάς έχει προκαλέσει «πονοκέφαλο» στους συνεργάτες του, καθώς δεν είναι λίγοι που εκτιμούν πως το σκάνδαλο δεν θα αρχίσει να γίνει ευρέως γνωστό και να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου.

Άλλωστε, κάποιες από τις κοπέλες αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο να πάνε στον Εισαγγελέα...

Πηγή
Διαβάστε περισσότερα για - Πανελίστας παρενοχλεί σεξουαλικά τις καλεσμένες!

Ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες; (Επιστολή - καταγγελία πολίτη προς Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μ Χρυσοχοϊδη)

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

Προς Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μ Χρυσοχοϊδη


Παλλήνη 29/12/09


Κοιν. Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη,
Βουλευτές περιφέρειας Αττικής
Αρχηγό ΕΛΑΣ.
Διευθυντή τροχαίας Αττικής,
Διευθυντή Τροχαίας Αν. Αττικής,
Συνήγορο του Πολίτη
Μ. Μ. Ε


Κύριε Υπουργέ,

Είναι σε όλους μας πλέον γνωστό το έλλειμμα που υπάρχει τα τελευταία χρόνια σε σχέση με την ουσιαστική αστυνόμευση αλλά κυρίως την προστασία του απλού πολίτη, από τυχόν υπέρμετρο ζήλο ή και αυθαιρεσία οργάνου τάξης.


Στην περίπτωσή μου συγκεκριμένα, την 28/12/09 περί τις 13.15μμ σε δρόμο κοντά σε έξοδο της Αττικής οδού Υμηττού Ραφήνας, (κομβοςΥ6 μεταξύ Γέρακα και Γλ. Νερών) κινούμενος με ταχύτητα περίπου 40 χλμ/ώρα, φέρομαι σύμφωνα με τις ενέργειες δύο οργάνων που επέβαιναν σε περιπολικό της τροχαίας Αν. Αττικής να πέρασα με κόκκινο έναν από τους δύο σηματοδότες της σχετικά έρημης συνδετηρίου οδού μεταξύ Λ Λαυρίου και Λ. Σπάτων, και να ήρθα πρόσωπο με πρόσωπο με το εν λόγω περιπολικό που κινήθηκε παρανόμως κάθετα επάνω μου.
Αυτό ήταν το μεγάλο αμάρτημα. Το πλήρωμα, αφού σταμάτησα στο άκρο δεξιό, με αντιμετώπισε με τρόπο που θα άρμοζε μάλλον σε καθ έξην παραπτωματία του αίσχιστου είδους μου άσκησε ψυχολογική βία να παραδεχτώ κάτι το οποίο δεν έκανα και μου συνέστησε στο τέλος αυστηρά να μην απευθυνθώ για παράπονα στο Διοικητή τους (Αν. Αττικής) γιατί θα του μετέφεραν (όπως και το έκαναν) ότι πήγα να τους σκοτώσω και ότι είμαι επικίνδυνος.
Πράγματι αυτό και έκαναν όπως διαπίστωσα σε άμεση επίσκεψή μου στον Διοικητή ο οποίος μου επανέλαβε το ίδιο ποίημα αρνούμενος να δεχτεί τις όποιες επεξηγήσεις, γιατί πρώτη φορά στην ζωή μου μετά 55 χρόνια αντιμετώπιζα τέτοιες κατηγορίες και ποινή.
Πέρα όμως από τις ποινές που προβλέπει ο ΚΟΚ και τις σχετικές οδηγίες του Υπουργείου σας , θεωρώ ότι σε κάθε περίπτωση ( εκτός ατυχήματος) είναι άδικο να κατάσχονται οι πινακίδες και η άδεια κυκλοφορίας ενός οικογενειακού οχήματος που είναι άμεσο εργαλείο για την καθημερινή εξυπηρέτηση οικογενειακών αναγκών, μετακίνηση για εργασία συζύγου και παιδιών σε σχολεία και εξωσχολικές δραστηριότητες.
Σημειωτέον ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ιδιοκτησία της συζύγου μου και ότι δυστυχώς, δεν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης σε μια περιοχή αμιγούς κατοικίας όπως αυτή που διαμένω, αναγκάζοντας όλη την οικογένεια σε ακινησία ακόμη και για τη στοιχειώδη αγορά τροφίμων, επίσκεψη ιατρών κλπ
Έχω την αίσθηση ότι τουλάχιστον εσείς θα κατανοήσετε ότι η τιμωρία ενός άψυχου μέσου, κατά τις περιπτώσεις που δεν υπάρχει υλική ζημία, μάλλον αποτελεί εύκολη δικαιολογία των υπευθύνων οργάνων (για αυστηρές εντολές που τους έχετε δώσει), προς απαλλαγή των όποιων πρωτοβουλιών πρέπει ν αναπτύσσουν σε λογικά και συγκεκριμένα πλαίσια. Ίσως θα πρέπει να επανεξετασθεί και νομοθετικά.
Θεωρώ ότι η έλλειψη ενός δευτεροβάθμιου υπηρεσιακού οργάνου με εξειδικευμένα στελέχη και ειδικό επιστήμονα για τις περιπτώσεις αποκατάστασης πιθανών αδικιών, είναι εμφανής και θα πρέπει να δρομολογηθεί το ταχύτερο. Θυμίζω, ότι τα πειθαρχικά μέτρα από μόνα τους, δεν αποδίδουν τους αναμενόμενους καρπούς, αν δεν υπάρξει ουσιαστική διαπαιδαγώγηση στους πολίτες από την μαθητική τους ηλικία. Το ότι η κυκλοφοριακή αγωγή δεν διδάσκεται έως τώρα σαν κύριο μάθημα στα σχολεία είναι μια ακόμη αποτυχία του πολιτικού μας συστήματος που σας καλώ σαν συναρμόδιο Υπουργό να αποκαταστήσετε.
Σήμερα που μέσα σε τόσες ανακατατάξεις και δυσκολίες, προσπαθούμε να βιώσουμε αλλαγές για τις οποίες έως τώρα είτε αδιαφορούσαμε, είτε λόγω νοοτροπίας και ηθελημένα αγνοούσαμε, είναι πράγματι δύσκολο ν αλλάξεις ρουσφετολογικές αντιλήψεις και πρακτικές δεκαετιών,. Αυτό χρειάζεται υπομονή και περίοδο προσαρμογής αλλά και ανθρώπινο δυναμικό με κρίση, ευγένεια και τουλάχιστον κοινό νού.
Σ αυτό το σημείο που είναι ίσως και το σημαντικότερο, δυστυχώς, πάσχουμε σαν κοινωνία. Δεν είναι εύκολο να λειτουργήσει ένα σύστημα που θ’ αποπνέει ασφάλεια και προστασία στον απλό πολίτη με λειτουργούς πού (δεν γνωρίζω γιατί) δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το άσπρο από το μαύρο και βάζουν στο ίδιο τσουβάλι «ατάκτως ερειμμένους» τους λύκους με τα πρόβατα.
Έτσι, δεν μπορείς να έχεις αποκούμπι σ ένα αστυνομικό σώμα που όταν καλείται σε βοήθεια ανταποκρίνεται μετά από ώρες, ενώ αν βγαίνει να δώσει κλήσεις παραφυλάει τον πολίτη πίσω από δέντρα, τοίχους, γέφυρες και κάθε είδους εμπόδιο για να μην γίνεται αντιληπτό και πολλές φορές παρανομεί το ίδιο με δικαιολογία ότι ήταν αναγκαίο για την εκτέλεση του καθήκοντος.
Δεν μπορεί να κυκλοφορούν αστυνομικά όργανα 20-35 ετών για να μην μιλήσουμε και για κάποιους ανώτερούς τους που να στερούνται του απαιτούμενου κριτηρίου εκτίμησης καταστάσεων και προσώπων, σεβασμού απέναντι στον απλό πολίτη, θεωρώντας τον ρόλο τους κάτι μεταξύ σερίφη και καουμπόι του μακρινού φάρ- Ουέστ. Οι καταστάσεις τύπου «ζαρντινιέρα» στην Θεσσαλονίκη και Γρηγορόπουλου στην Αθήνα (σε άλλες ίσως κλίμακες) δεν μπορεί να διαιωνίζονται. και να μας φέρνουν στο νου το γνωστό «ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες»
Κύριε Υπουργέ, αισιοδοξώ ότι αρχίζοντας από μικρά και καθημερινά πράγματα που δυσκολεύουν την ζωή μας, μπορούμε να προχωρήσουμε σε μεγαλύτερα και δυσκολότερα. Μέσα στην καταιγίδα που περνά ο πολίτης στην δύσκολή αυτή χρονικά συγκυρία, ας υπάρξει μια ανάσα στοιχειώδους λογικής , δικαιοσύνης και σεβασμού της προσωπικότητας του εκάστου εξ ημών, που σαφώς δεν είναι ίδια με κανενός άλλου.
Αναμένοντας πρωτοβουλίες σας,

Οδυσσέας Ρομπάκης
κάτοικος Παλλήνης

Ενεργός πολίτης Μεσογείων Αν. Αττικής
Μέλος Συλλόγων της τοπικής αλλά και ευρύτερης περιφέρειάς μας

ΥΓ. Θεωρώ ότι το Αστυνομικό όργανο δεν μπορεί ν αδιαφορεί για τίποτα, αλλά και ούτε να επιδεικνύει «ιδιαίτερο ζήλο» κατά την διάρκεια (πολλές φορές και εκτός) της υπηρεσίας του. Υπάρχει πάντοτε η χρυσή τομή και είναι ένα ακόμη θέμα εκπαίδευσης. Στην περίπτωσή μου εν μέσω ψυχολογικής πίεσης από τα όργανα, προσυπέγραψα για κάτι που δεν έκανα και έχω πλέον στοιχεία να το αποδείξω.

Πηγή: Ανατολική Αττική News
Διαβάστε περισσότερα για - Ποιος θα μας φυλάξει από τους φύλακες; (Επιστολή - καταγγελία πολίτη προς Υπουργό Προστασίας του Πολίτη κ. Μ Χρυσοχοϊδη)

Σοκ ! Υπόθεση εξαφάνισης πτώματος νεογνού στη Θεσσαλονίκη

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

Ανατριχίλα και σοκ προκαλεί η υπόθεση της εξαφάνισης του πτώματος ενός νεογνού, το οποίο «έσβησε» λίγες ημέρες μετά από τη γέννησή του, τον περασμένο Απρίλιο, στη Θεσσαλονίκη.

Η διαίσθηση των γονιών, οι οποίοι δεν πείστηκαν από τις εξηγήσεις των γιατρών για τον θάνατο του παιδιού τους, βγήκε αληθινή.

Κατά την εκταφή, που διέταξε η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης και έγινε χθες στο Κοιμητήριο της Θέρμης, αποδείχθηκε ότι το πτώμα του βρέφους είχε εξαφανιστεί από τον τάφο.

Σοκαρισμένος από την υπόθεση δηλώνει και ο ιατροδικαστής Δημήτρης Ψαρούλης, ο οποίος είχε κληθεί να διενεργήσει εξέταση DNA στη σορό του βρέφους.

Όπως ανέφερε, από τη νεκροψία-νεκροτομή που έχει διενεργήσει ο ίδιος τον περασμένο Απρίλιο, προέκυψε ότι το νεογνό πέθανε από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη που προκαλεί πύκνωση των πνευμόνων.

Αυτή ήταν και η εξήγηση που είχαν δώσει οι γιατροί του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης στους χαροκαμένους γονείς. Το παιδί τους, μαζί με άλλα τρία βρέφη, είχε προσβληθεί από ενδονοσοκομειακή λοίμωξη που είχε προσβάλει το σύνολο της νεογνολογικής κλινικής.

Πηγή
Διαβάστε περισσότερα για - Σοκ ! Υπόθεση εξαφάνισης πτώματος νεογνού στη Θεσσαλονίκη

8χρονη έπεσε από τον 4ο όροφο στο Βύρωνα

Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2009


Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Παίδων μία 8χρονη, η οποία έπεσε από το μπαλκόνι του σπιτιού της.

Το περισταστικό συνέβη στις 11:35, στην οδό Γεννηματά στον Βύρωνα. Από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία, το κοριτσάκι έχασε την ισορροπία του και βρέθηκε στο κενό από το μπαλκόνι του 4ου ορόφου.

Πηγή: madata
Διαβάστε περισσότερα για - 8χρονη έπεσε από τον 4ο όροφο στο Βύρωνα

Απίστευτη περιπέτεια με μαθητή στη Θάσο

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2009

Μια απίστευτη περιπέτεια με πρωταγωνιστή έναν 15χρονο μαθητή εκτυλίχθηκε πριν λίγη ώρα στην Θάσο.

Στην περιοχή του Πρίνου ένας μαθητής γυμνασίου πήγε στο σχολείο και απείλησε δύο συμμαθητές του με μαχαίρι. Τα παιδιά αναγκάστηκαν να αποχωρήσουν για να γλυτώσουν, ενώ κάποιοι που είδαν το περιστατικό κάλεσαν την αστυνομία.

Όταν οι αστυνομικοί έφτασαν, το 15χρονο αγόρι αγρίεψε περισσότερο και τους ξυλοκόπησε. Έσκισε μάλιστα την στολή του ενός και έσπασε τον ασύρματο του άλλου.

Μετά από κανονικό ανθρωποκυνηγητό κατάφεραν τελικά να τον συλλάβουν.

Το περιστατικό έχει αναστατώσει την κοινωνία της Θάσου, ενώ όπως έγινε γνωστό ο εν λόγω μαθητής είχε ξυλοκοπήσει στο παρελθόν και έναν ακόμα συμμαθητή του.

Πηγή
Διαβάστε περισσότερα για - Απίστευτη περιπέτεια με μαθητή στη Θάσο

Η απόλυτη φρίκη: Βίασαν και σκότωσαν ηλικιωμένη

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Ανθρωπόμορφα κτήνη βίασαν και στη συνέχεια σκότωσαν μία ηλικιωμένη, χτυπώντας την πολλές φορές με σφυρί στο κεφάλι. Την άτυχη 78χρονη βρήκε μέσα σε λίμνη αίματος και γυμνή από τη μέση και κάτω ο αδερφός της στον πορτοκαλεώνα που διατηρούσε, στην περιοχή Κεραμάτες Αρτας.

Οπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, η ηλικιωμένη πήγε χθες νωρίς το πρωί στο χωράφι της με τις πορτοκαλιές για να βγάλει τις λίγες γίδες που είχε μέσα σε αποθήκη να βοσκήσουν. Ωστόσο, αργούσε να γυρίσει στο σπίτι της, γεγονός που ανησύχησε τον αδελφό της, ο οποίος πήγε να δει μήπως της είχε συμβεί κάτι. Μόλις έφτασε στον πορτοκαλεώνα έμεινε άφωνος από το σοκ, καθώς είδε την αδελφή του ημίγυμνη να κείτεται νεκρή στο χώμα. Βρήκε, ωστόσο, το κουράγιο και ειδοποίησε την αστυνομία.

Στο σημείο έσπευσαν ο γενικός αστυνομικός διευθυντής Ηπείρου Κώστας Σκαλτσάς και ο ιατροδικαστής από τα Ιωάννινα Γιώργος Βουγιουκλάκης. Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή, η γυναίκα βιάστηκε και στη συνέχεια δολοφονήθηκε από απανωτά χτυπήματα με σφυρί, επειδή προφανώς πρόβαλε αντίσταση.

Η αστυνομία, που εκτιμά ότι οι δράστες είναι περισσότεροι από ένας, πραγματοποιεί έρευνες για τον εντοπισμό και τη σύλληψή τους, ενώ καθοριστικό ρόλο στην υπόθεση θα παίξουν οι μαρτυρίες κατοίκων της ευρύτερης περιοχής. Η τοπική κοινωνία της Αρτας έχει συγκλονιστεί από το αποτρόπαιο έγκλημα και ζητεί την άμεση σύλληψη των αδίστακτων δραστών, ενώ για άλλη μία φορά έρχεται στο προσκήνιο η απαίτηση των πολιτών για μεγαλύτερη αστυνόμευση.

Πηγή
Διαβάστε περισσότερα για - Η απόλυτη φρίκη: Βίασαν και σκότωσαν ηλικιωμένη

Η ΔΕΗ θα πληρώσει ακριβά για το θάνατο 21χρονης

Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Αποζημίωση-μαμούθ ύψους 460.000 ευρώ καλείται να καταβάλει η ΔΕΗ στους συγγενείς μιας 21χρονης κοπέλας, η οποία έχασε τη ζωή της τον Ιούνιο του 2001, όταν την διαπέρασε ηλεκτρικό ρεύμα μέσα στην μπανιέρα του σπιτιού της στην Κατερίνη.

Το Πολυμελές Πρωτοδικείο της Κατερίνης έκρινε ότι ο θάνατος της κοπέλας οφείλεται σε παραλείψεις της ΔΕΗ και του τότε προϊσταμένου τεχνικού τομέα, ο οποίος ήδη έχει καταδικαστεί τελεσίδικα και αμετάκλητα από τα ποινικά δικαστήρια για τη συγκεκριμένη υπόθεση.

Σύμφωνα με την δικαστική απόφαση, η ΔΕΗ δεν είχε κάνει τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης του δικτύου παροχής ρεύματος, με αποτέλεσμα «να αποκοπεί ο ουδέτερος αγωγός τροφοδοσίας της τριφασικής σύνδεσης της οικοδομής, που βρισκόταν στην κολόνα της ΔΕΗ, να τροφοδοτηθεί με ρεύμα ο θερμοσίφωνας και να κεραυνοβοληθεί η γυναίκα, που εκείνη τη στιγμή έκανε μπάνιο».

Στις 11 Ιουνίου 2001, η κοπέλα και ο σύζυγός της επέστρεψαν στο σπίτι τους έπειτα από ένα απογευματινό μπάνιο στη θάλασσα και άναψαν το θερμοσίφωνα. Αφού ολοκλήρωσε το μπάνιο του βγήκε από την μπανιέρα, ενώ ταυτόχρονα μπήκε η σύζυγός του σε αυτήν, ανοίγοντας τη βρύση της μπανιέρας για να συμπληρώσει νερό. Τότε ο ίδιος αισθάνθηκε να τον διαπερνά ηλεκτρικό ρεύμα στο αριστερό του πόδι και ταυτόχρονα ηλεκτρικό ρεύμα διαπερνούσε και το σώμα της συζύγου του. Έσπευσε με όσες δυνάμεις του είχαν απομείνει να κατεβάσει το γενικό διακόπτη και επέστρεψε στη μπανιέρα, προσπαθώντας να ανασύρει τη σύζυγό του.

Η 21χρονη, η οποία υπέστη καρδιακή ανακοπή, διακομίστηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη όπου εξέπνευσε έπειτα από 15 ημέρες.

Διαβάστε περισσότερα για - Η ΔΕΗ θα πληρώσει ακριβά για το θάνατο 21χρονης

Προσοχή! Επικίνδυνος δολοφόνος στου Ψυρρή

Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009

Λυτούς και δεμένους έχει εξαπολύσει η Ασφάλεια προκειμένου να εντοπίσει έναν μυστηριώδη άντρα που μεταμφιέζεται σε... γριά και παρακαλεί ανυποψίαστες γυναίκες οδηγούς να την (τον) μεταφέρουν στο σπίτι της (του)! Αν και ώς τώρα δεν υπάρχει καταγραφή επίθεσης, οι αστυνομικοί φοβούνται ότι πρόκειται για έναν εκκολαπτόμενο serial killer αφού έχει αποδειχτεί ότι έχει μαζί του σχοινί και ένα αλυσοπρίονο! Το περιστατικό που σήμανε συναγερμό στις διωκτικές αρχές είχε ως κεντρικό πρόσωπο μια 30χρονη γυναίκα, στέλεχος μεγάλης αθηναϊκής εταιρείας. Νύχτα Κυριακής, πήγε σε ένα εστιατόριο στου Ψυρρή με φιλικά της πρόσωπα και βρήκε να παρκάρει σε ένα σκοτεινό στενό. Γύρω στις 3.00 τα ξημερώματα, όταν ξεκίνησε για να φύγει, στο σκοτεινό στενοσόκακο δεν υπήρχε ψυχή.

Ομως, φτάνοντας στο αυτοκίνητό της, η 30χρονη είδε έκπληκτη ένα ανθρώπινο σώμα πεσμένο ανάσκελα πάνω στο καπό! Πλησιάζοντας, διαπίστωσε ότι ήταν μια ηλικιωμένη γυναίκα με μαύρη μακριά φούστα, μαντίλα στο κεφάλι και κουρελιασμένα γάντια στα χέρια, που μουρμούριζε ότι ζαλιζόταν. Η οδηγός προσφέρθηκε να καλέσει ασθενοφόρο, αλλά η γριά αρνήθηκε. Την παρακάλεσε όμως να τη μεταφέρει στο σπίτι της που, όπως ισχυρίστηκε, δεν ήταν μακριά. Η 30χρονη δέχτηκε για να μην αφήσει μόνη και αβοήθητη την άρρωστη γυναίκα. Την άφησε να την καθοδηγεί και δεν της έκανε εντύπωση ότι απέφευγε να την πηγαίνει από κεντρικές οδικές αρτηρίες. Ομως, φτάνοντας κοντά στη λεωφόρο Αλεξάνδρας η οδηγός «πάγωσε»! Το μανίκι της «γριάς» είχε ανασηκωθεί και από μέσα είχε ξεπροβάλει ένα μυώδες, ανδρικό μπράτσο, γεμάτο τρίχες, τατουάζ και σημάδια από ενέσεις!

Πανικός την κυρίευσε, όμως είχε την εξυπνάδα να μην το δείξει και συνέχισε την πορεία της. Το μυαλό της έπαιρνε χίλιες στροφές προσπαθώντας να βρει τρόπο να ξεφύγει καθώς ήταν σίγουρη ότι είχε δίπλα της έναν μεταμφιεσμένο άνδρα που σίγουρα δεν είχε... αγαθούς σκοπούς! Σε μια διασταύρωση, όταν το μπροστινό της αυτοκίνητο έκοψε ταχύτητα, έπεσε πάνω του! Οι δύο νεαροί επιβάτες βγήκαν αμέσως έτοιμοι να διαμαρτυρηθούν. Τότε η «γριά» άνοιξε την πόρτα και εξαφανίστηκε τρέχοντας! Ανακουφισμένη η 30χρονη, εξήγησε στους νεαρούς τι της είχε συμβεί και κάλεσε από το κινητό της την Αμεση Δράση. Λίγα λεπτά αργότερα εξιστορούσε το περιστατικό σε δύο αστυνομικούς. Το πρώτο πράγμα που τη ρώτησαν ήταν αν το αυτοκίνητό της είχε σημάδια διάρρηξης. Η κοπέλα είπε ότι δεν είχε δει κάποια τέτοια ένδειξη.

Ωστόσο, οι αστυνομικοί ερεύνησαν όλες τις κλειδαριές και διαπίστωσαν ότι το πορτμπαγκάζ είχε παραβιαστεί! Οταν το άνοιξαν ρώτησαν την οδηγό αν είχε δικά της πράγματα μέσα. Εκείνη απάντησε αρνητικά και τότε οι αστυνομικοί τής έδειξαν ένα κουβάρι σχοινί και ένα αλυσοπρίονο! Το σοκ που δοκίμασε η 30χρονη οδηγός ήταν μεγάλο καθώς αναλογίστηκε τι θα μπορούσε να της είχε κάνει ο μυστηριώδης επιβάτης με τα εργαλεία που παραπέμπουν σε serial killer από ταινίες splatter τύπου «Ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι»! Τώρα, οι αστυνομικοί αναζητούν τα ίχνη του άγνωστου με διακριτικές περιπολίες στα στενά του Ψυρρή. Ως σήμερα πάντως δεν υπάρχει άλλη καταγγελία για επίθεση, ούτε δολοφονία ή τραυματισμός με μέθοδο που να θυμίζει το συγκεκριμένο περιστατικό.

Πηγή: madata
Διαβάστε περισσότερα για - Προσοχή! Επικίνδυνος δολοφόνος στου Ψυρρή

45χρονος είχε “πάθος” με ανήλικα κορίτσια!

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Ποινή φυλάκισης 5 μηνών με 3ετή αναστολή επέβαλε χθες το Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρόδου στον 45χρονο Γ. Μ. του Κ. που κρίθηκε ένοχος εξακολουθητικής πρόκλησης σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις ενώ του αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό της μερικής άρσης συνείδησης λόγω ψυχωσικής συνδρομής.
Ο 45 χρονος συνελήφθη συγκεκριμένα την 14.00 ώρα της 22ας Οκτωβρίου 2009 από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου κοντά στην είσοδο του 2ου Λυκείου Ρόδου γιατί μετά από έρευνα που προκάλεσαν σχετικές καταγγελίες διαπιστώθηκε ότι ευρισκόμενος εντός του αυτοκινήτου του τύπου SEAT και χρώματος μαύρου είχε καταβάσει το παντελόνι του, είχε βγάλει το μόριο του και αυνανιζόταν ηδονιζόμενος από τη θέα των νεαρών μαθητριών. Ο 45χρονος για να μην γίνεται αντιληπτός είχε καλύψει το κάτω μέρος του σώματος του με ένα χαρτόνι.
Ο υπότροπος για αδικήματα του είδους, καθώς έχει συληφθεί ακόμη δύο φορές μια την 26 Απριλίου 2004 και μια την 13η Μαρτίου 2002 και έχει βρεθεί ενώπιον του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου της Κω αντιμέτωπος με σοβαρές κατηγορίες από τις οποίες απηλλάγη, απολογούμενος ομολόγησε ότι μετέβη την τελευταία περίοδο πέντε φορές στο ίδιο σχολικό συγκρότητα, πάρκαρε το αυτοκίνητο του είτε στην μπροστινή είτε στην πίσω έξοδο και αυνανιζόταν διότι ερεθίζεται βλέποντας νεαρές ανήλικες μαθήτριες!! Ισχυρίστηκε παραπέρα ότι πάσχει από σχιζοφρένεια και έχει ακολουθήσει σχετική θεραπεία!

Πηγή
Διαβάστε περισσότερα για - 45χρονος είχε “πάθος” με ανήλικα κορίτσια!