Γυναίκες | Η μαγική άσκηση: Πουσάπς

Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Μία από τις καλύτερες ασκήσεις που τονώνουν και δυναμώνουν το επάνω μέρος του σώματος είναι τα πουσάπς (push-ups). Εμείς οι γυναίκες συνήθως την θεωρούμε κυρίως ανδρική μορφή άσκησης και δεν την συμπεριλαμβάνουμε στο πρόγραμμα ασκήσεων μας. Τα οφέλη της όμως είναι τόσα πολλά και ιδιαίτερα ευεργετικά και για μας τις γυναίκες που είναι κρίμα να την έχουμε στην μαύρη λίστα. Κατά κάποιον τρόπο, είναι ένα είδος θαυματουργής άσκησης.

Ενισχύει τους μυς και τα οστά μας. Δημιουργεί άπαχη μυϊκή μάζα η οποία αυξάνει το μεταβολισμό μας. Είναι πλήρης άσκηση για όλες τις μυικές ομάδες του άνω μέρους του σώματος, της πλάτης αλλά και για την δυνάμωση του κεντρικού κορμού συμπεριλαμβανομένων και των κοιλιακών, όταν βέβαια εκτελείται σωστά. Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, δεν χρειάζεται κανένα είδος εξοπλισμού. Απλά χρησιμοποιείται το ίδιο το σώμα μας ως αντίσταση βάρους. Επιπλέον επειδή είναι απαιτητική άσκηση για όλες τις μυικές ομάδες έχουμε τα μέγιστα οφέλη σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.
Μην πτοείσε αν σου φαίνεται δύσκολη. Άρχισε σταδιακά με όσα πουσαπς μπορείς να εκτελέσεις ολοκληρωμένα. Ακόμα και όταν αυτό είναι μόνο ένα στην αρχή δεν πειράζει καθόλου. Συγκεντρώσου στην σωστή μορφή της άσκησης. Το μυστικό είναι να κρατάς το σώμα σου άκαμπτο . Το σώμα θα πρέπει να είναι τελείως σε ευθεία γραμμή και να μην καμπυλώνει προς τα πάνω ή κάτω καθώς ανεβοκατεβαίνεις το μόνο που θα πρέπει να λυγίζουν είναι τα χέρια σου. Πρόσεξε επίσης να σφίγγεις και τους κοιλιακούς σου. Σιγά σιγά θα μπορείς να αυξήσεις τον αριθμό των επαναλήψεων που μπορείς να εκτελέσεις και θα αρχίσεις να βλέπεις τις αλλαγές στο σώμα σου. Τονωμένα χέρια, τονισμένοι ώμοι, γυμνασμένη πλάτη και πιο σφικτός κορμός! Δες και ένα βίντεο για να πάρεις μια πιο ολοκληρωμένη ιδέα πως εκτελείτε η άσκηση.


Στην αρχή η κοπέλα παρουσιάζει την σωστή μορφή εκτέλεσης(corerct form) και στην συνέχεια δύο συνηθισμένα λάθη που γίνονται (incorrect form).

Μερικές ακόμα χρήσιμες συμβουλές
• Διατήρησε πάντα τα χέρια σου ελαφρώς πιο έξω από το ύψος των ώμων, και με τα δάχτυλα να κοιτούν μπροστά.
• Ξεκίνησε στην "επάνω" θέση με τα μπράτσα σου τεντωμένα.
• Καθώς θα χαμηλώνεις θα εισπνέεις και θα εκπνέεις όταν ανεβαίνεις.
• Μην ακουμπάς το πάτωμα όταν φτάνεις χαμηλά και
• Μην «κλειδώνεις» τους αγκώνες στην κορυφή.

πηγή