Ασκήσεις για τη θάλασσα, την πισίνα και την... ξαπλώστρα

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

AEAA3568F681F9590136F3828D8BF5FD

Εχετε ταξιδέψει μακριά από την πόλη, την ένταση, τις σκοτούρες, τις συνήθειές της. Βρίσκεστε πλάϊ στο κύμα, στην άκρη μίας πισίνας, ανακαλύπτετε πόσο ανυπόφορη σας είναι η ζέστη του τσιμέντου σε ένα - δροσερό - δωμάτιο. Πώς θα σας φαινόταν να βρείτε τρόπο να κρατήσετε το σώμα σας σε ικανοποιητικό επίπεδο ευεξίας και φόρμας απαλλαγμένοι από μπάρες, αλτήρες και όργανα γυμναστικής; Ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής κ. Μάριος Τάτσης δίνει οδηγίες για ελαφρές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις.

Στη θάλασσα

Ενα ζευγάρι βατραχοπέδιλα είναι μια λύση για την εκγύμναση των ποδιών, λύση που μπορεί να μην είχατε σκεφτεί. Η αντίσταση είναι μεγαλύτερη και η ενεργοποίηση των τετρακεφάλων άμεση. Τρέξιμο μέσα στη θάλασσα; Κι όμως, η αντίσταση του νερού αυξάνεται όσο αυξάνεται η ταχύτητα μας. Πλάγιες μετατοπίσεις μέσα στο νερό γυμνάζουν τόσο τους προσαγωγούς όσο και τους απαγωγούς.

Στην πισίνα

Τοποθετήστε μία μπάλα ανάμεσα στα πόδια, κρατώντας τα ακίνητα. Με συνεχόμενες κυκλικές κινήσεις των χεριών κρατήστε πάνω από την επιφάνεια του νερού το σώμα, από το ύψος του στήθους και πάνω. Για την εκγύμναση των κάτω άκρων, μπορείτε να οριζοντιώσετε το σώμα σας στην επιφάνεια του νερού, κρατώντας την μπάλα εμπρός με τεντωμένα χέρια και με συνεχόμενα ψαλιδάκια ή δελφινισμούς να προωθήσετε το σώμα εμπρός: γυμνάζετε τόσο τα πόδια όσο και τους γλουτούς.

Στην …ξαπλώστρα

Μπορείτε να εκτελέσετε δύο ασκήσεις στη διάρκεια της... ξάπλας: κρατώντας μια πετσέτα τεντωμένη με δύο χέρια πραγματοποιείτε μια ημικυκλική κίνηση από τον αυχένα μέχρι το ύψος των ματιών. Πολύ καλή άσκηση για τα χέρια και τους ώμους η οποία τονώνει τους δελτοειδείς και γενικότερα τους μύες της ωμικής ζώνης και της πλάτης. Κρατήστε την πετσέτα τεντωμένη πίσω από την μέση και με τους αγκώνες σταθερά τεντωμένους ανυψώστε σταδιακά τα χέρια σας. Ασκηση ιδανική για τους τρικέφαλους.

Στο δωμάτιο

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε βυθίσεις στην άκρη του κρεβατιού αφού το ύψος ενδείκνυται για σωστή εκτέλεση της άσκησης, τόσο με λυγισμένα όσο και με τεντωμένα πόδια. Οι κάμψεις είναι κάτι εύκολο και πραγματοποιήσιμο αφού απαιτούν ελάχιστο χώρο. Μια καλή ιδέα είναι να πάρετε μαζί σας ένα λάστιχο γυμναστικής το οποίο αφενός μεταφέρεται εύκολα και αφετέρου μπορεί να καλύψει μεγάλο εύρος ασκήσεων, κυρίως του κορμού.

Ασφαλώς, μην το παρακάνετε, διακοπές είστε!

http://www.tovima.gr/health-fitness/article/?aid=412059