Κορίτσια - αγόρια: 117-3!

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε τα αποτέλεσματα του τεστ


Τι έδειξε βρετανικό τεστ δεξιοτήτων σε παιδιά ηλικίας 4-5 ετών
ΤΗΕ ΙΝDΕΡΕΝDΕΝΤ , Του Richard Garner

Τα κορίτσια τα καταφέρνουν καλύτερα από τα αγόρια σχεδόν σε όλα, από το διάβασμα, το γράψιμο και την επικοινωνία ώς την ικανότητα συγκέντρωσης- και αυτό πριν καν αρχίσουν το σχολείο. Αυτό είναι το συμπέρασμα σειράς τεστ δεξιοτήτων στη Βρετανία σε παιδιά 4 έως 5 ετών.

Ένα στα τέσσερα αγόρια δεν μπορεί να γράψει ούτε το όνομά του· εννιά στα δέκα κορίτσια ίδιας ηλικίας το καταφέρνουν. Τρία στα τέσσερα κορίτσια μπορούν να γράψουν μια απλή λίστα με ψώνια, ή ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη· μόλις ένα στα δύο αγόρια ίδιας ηλικίας μπορεί. Ένα στα τέσσερα αγόρια δυσκολεύεται να κρατήσει σωστά το στιλό· μόλις δύο στα δέκα κορίτσια ίδιας ηλικίας έχουν το ίδιο πρόβλημα.

Η βρετανική κυβέρνηση έδωσε για πρώτη φορά φέτος στη δημοσιότητα την ανάλυση κατά φύλο των αποτελεσμάτων σειράς τεστ δεξιοτήτων στα παιδιά ηλικίας 4 έως 5 ετών, πριν ακόμα ξεκινήσουν το σχολείο. Απ΄ αυτή προκύπτει ότι τα αγόρια τα καταφέρνουν καλύτερα από τα κορίτσια μόνο σε τρία από τα 117 σημεία στα οποία βαθμολογούνται. Επικράτησαν στο δυσκολότερο από τα τεστ αριθμητικής (αυτό που περιλάμβανε απομνημόνευση, αν και τα κορίτσια ήρθαν πρώτα στα 8 άλλα τεστ της κατηγορίας «υπολογισμοί») και έδειξαν ότι τα καταφέρνουν καλύτερα με τη νέα τεχνολογία και τις κατασκευές. Όμως σε όλους τους άλλους τομείς, τα κορίτσια προηγούνται κατά πολύ ή τουλάχιστον ισοβαθμούν με τα αγόρια. Πολύ μεγάλο χάσμα μεταξύ των φύλων φάνηκε επίσης στη χρήση της φαντασίας- στην τέχνη και το παιγνίδι-, όπου 71% των κοριτσιών είπαν ότι την χρησιμοποιούν, σε σύγκριση με το 52% των αγοριών.

«Είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι υπάρχει τόσο μεγάλο χάσμα ανάμεσα στα αγόρια και τα κορίτσια σε ορισμένους τομείς επικοινωνιακών δεξιοτήτων», λέει η Αν Μάουντφορντ της φιλανθρωπικής οργάνωσης για παιδιά 4Children. «Η οικονομία απαιτεί σήμερα πολύ περισσότερες επικοινωνιακές δεξιότητες και τα κορίτσια σκίζουν. Αν δεν αναλάβουμε δράση, τα αγόρια δεν θα είναι έτοιμα να εργαστούν στον κόσμο που έρχεται».

«ΧΑΣΜΑ»

Ένα στα τέσσερα αγόρια προσχολικής ηλικίας δεν μπορεί να γράψει το όνομά του. Εννιά στα 10 κορίτσια μπορούν!


[ ΓΝΩΜΗ ] Οι διαφορές πιθανόν αρχίζουν στη μήτρα
Τoυ Charles Ward

Οι διαφορές ανάμεσα στα αγόρια και τα κορίτσια πιθανόν αρχίζουν στη μήτρα. Ξέρουμε πως τα αρσενικά ζυγίζουν συνήθως περισσότερο κατά τη γέννησή τους, έχουν υψηλότερο βασικό μεταβολισμό και είναι πιο δραστήρια από τα θηλυκά. Ξέρουμε επίσης πως τα κορίτσια φτάνουν στην εφηβεία κατά μέσο όρο δυόμισι χρόνια νωρίτερα από τα αγόρια. Όμως έχουμε πολλά ακόμη να μάθουμε για τις νευρολογικές διαφορές ανάμεσα στους εγκεφάλους των αγοριών και των κοριτσιών.

Ίσως το σημαντικότερο είναι οι διαφορές στους τομείς της γλώσσας, της κοινωνικοποίησης και των κινητικών δραστηριοτήτων. Τα κορίτσια αναπτύσσουν δεξιότητες στη γλώσσα και την επικοινωνία ταχύτερα απ΄ ό,τι τα αγόρια, ενώ τα αγόρια αναπτύσσουν ταχύτερα τις κινητικές δεξιότητές τους και την αντίληψη του χώρου. Επίσης, υπάρχει διαφορά στην κοινωνικοποίηση. Τα αρσενικά εμφανίζονται επιθετικά και τα θηλυκά παθητικά.

Όταν τα αγόρια και τα κορίτσια έχουν ίσες ευκαιρίες, είναι πιθανό να υπάρχει μια διαφορά στην απόδοσή τους η οποία οφείλεται στο φύλο. Ο Τσαρλς Ουόρντ είναι γενικός γραμματέας της Ένωσης Σχολικών Ψυχολόγων.

(Πηγή)