Lisa Marie Presley : Ο ΜJ γνώριζε!

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Με διαδικτυακή ανακοίνωση, η Lisa Marie Presley μίλησε για το μοιραίο τέλος του ΜJ τις συζητήσεις που είχαν οι δυο τους, αλλά και για την σχέση και τον χωρισμό τους.

"Πριν από χρόνια είχαμε μια εκ βαθέων συζήτηση με τον Michael για την ζωή γενικότερα. Δεν θυμάμαι ακριβώς το θέμα της συζήτησης αλλά ο Michael με ρωτούσε λεπτομέρειες σχετικά με τον θάνατο του πατέρα μου. Εκείνη την στιγμή σταμάτησε να μιλάει και με το έντονο βλέμμα του και απόλυτη ηρεμία μου είπε "Φοβάμαι πως θα καταλήξω όπως ο πατέρας σου"(ο Elvis)".

Η ίδια σοκαρίστηκε με τα σχόλια του, καθώς είχε ήδη βιώσει το θάνατο του πατέρα της πριν χρόνια!

"Προσπάθησα να του βγάλω αυτή την ιδέα αλλά εκείνος κοιτάζοντάς με απλά σήκωσε τους ώμους του, θέλοντας να μου πει πως ξέρει καλύτερα και πως τα πράγματα είναι έτσι απλά".

"Δεκατέσσερα χρόνια μετά βλέποντας στην τηλεόραση όλα όσα γίνονται μετά το θάνατό του, την αγάπη του κόσμου και τα πλήθη που συγκεντρώνονται έξω από το σπίτι του και το νοσοκομείο, αυτή μας η συζήτηση έρχεται ζωντανή στο μυαλό μου."

"Θα πω μια μεγάλη αλήθεια" συνεχίζει η Lisa Marie Presley "που δεν έχω πει ποτέ ξανά γιατί θέλω να βγει προς τα έξω η αλήθεια για μια φορά".

"Η σχέση μας δεν ήταν "ψεύτικη" όπως ο τύπος θέλει να πιστεύει. Παραδέχομαι πως ήταν μια περίεργη σχέση, μια σχέση μεταξύ δύο ιδιόρρυθμων ανθρώπων που δεν ζούσαν μια κανονική ζωή, αλλά κατέληγε σε κοινά στοιχεία συμβίωσης. Παρόλα αυτά πιστεύω πως με αγαπούσε όσο περισσότερο μπορούσε να αγαπήσει κάποιον, το ίδιο βέβαια ισχύει και από την μεριά μου!"

"Ήθελα να τον σώσω , να τον σώσω από το αναπόφευκτο, που ήταν και αυτό που έγινε και στην προσπάθειά μου αυτή σχεδόν έχασα τον εαυτό μου."

Η κόρη του θρύλου Elvis, αναφέρθηκε όμως και στον χαρακτήρα του βασιλιά της pop, αλλά και στην απόφαση της να σταματήσει τη σχέση της μαζί του!

"Ο Michael είχε απίστευτη προσωπική δύναμη, την οποία όταν την χρησιμοποιούσε για καλό σκοπό έκανε θαύματα, σε αντίθετη όμως περίπτωση οι συνέπειες ήταν καταστροφικές."

"Τότε ήταν που έπρεπε να πάρω μια καθοριστική απόφαση για το τι έπρεπε να κάνω στην ζωή μου καθώς είχα να φροντίσω και τα παιδιά μου."

"Αυτή ήταν και η δυσκολότερη απόφαση στην ζωή μου, όταν επέλεξα να απομακρυνθώ, αφήνοντάς τον έρμαιο της μοίρας του, παρόλο που τον αγαπούσα υπερβολικά και έκανα τα πάντα για αυτόν."

Και τελικά καταλήγει στο σήμερα και στα συναισθήματα της με τον άδικο χαμό του Μichael Jackson.

"Τώρα είναι σαν να βλέπω το έργο να επαναλαμβάνεται. Είναι σαν να ζω ξανά τον θάνατο του πατέρα μου το 1977, κάτι το οποίο δεν ήθελα να ξαναζήσω ποτέ ξανά."

"Όσες άρρωστες εμπειρίες και λέξεις είχα νιώσει για τον Michael απλά έχουν πεθάνει μέσα μου με τον θάνατό του."

"Ήταν ένας καταπληκτικός άνθρωπος και πραγματικά αισθάνομαι πού τυχερή που βρέθηκα τόσο κοντά του και περάσαμε αυτά τα χρόνια μαζί."

"Το μόνο που ελπίζω είναι τώρα να νιώθει πλέον ελεύθερος και ανακουφισμένος από κάθε πόνο, γιατί του αξίζει..."

πηγή