Αυτά θέλει ο Ελληνας άντρας

Σάββατο 13 Ιουνίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Τι θέλουν οι άντρες
Πανελλήνια έρευνα της εταιρείας Focus-Bari

Ο σύγχρονος Έλληνας άντρας κλαίει, θυσιάζει έναν αγώνα της αγαπημένης του ομάδας για να κερδίσει μια γυναίκα, ενοχλείται όταν εκείνη παίρνει το ρόλο του, θέλει να κάνει σεξ με τη Μόνικα Μπελούτσι, να οδηγήσει Formula 1 και να παίξει στο Champions League.
Αυτά είναι τα συμπεράσματα πανελλήνιας έρευνας που ολοκληρώθηκε αυτές τις μέρες από την εταιρεία ερευνών Focus Bari.

Τα κυριότερα συμπεράσματα της έρευνας
Στην ερώτηση «Ποιες θυσίες έχει κάνει προκειμένου να κερδίσει μια γυναίκα;»:
Οι εννιά στους 10 (91%) απάντησαν πως έχουν κάνει τουλάχιστον μια θυσία για να κερδίσουν μια γυναίκα.
Πάνω από το 44% των ερωτώμενων είπε ότι έχει «θυσιάσει» αγώνα της ομάδας του για κάποιο ραντεβού.
Σχεδόν 4 στους 10, έχουν υποστεί τη δοκιμασία του πολύωρου shopping.
Μόλις ένας στους 5 «άντεξε» να παρακολουθήσει γυναικεία ταινία μαζί της.
Για τους Θεσσαλονικείς, το αυτοκίνητο και η μηχανή τους διατηρεί ακόμη το άβατο – μόνο το 9% θα έδινε τα κλειδιά του σε μια γυναίκα.

Στην ερώτηση «Ποια πράγματα κάνουν οι γυναίκες και τον κάνουν να το βάζει στα πόδια»:
Σε ποσοστό 60% απάντησαν η διάθεση της να τον «τυλίξει».
Ένας στους τέσσερις άντρες, το «βάζει στα πόδια» όταν εκείνη αδημονεί να ξεκινήσει η κοινή τους ζωή…με τους άντρες ηλικίας 25-34 να τρέχουν ακόμα πιο γρήγορα όταν αντιληφθούν ότι η συγκατοίκηση, τα παιδιά και ο σκύλος γίνεται μέρος των σχεδίων της.
Το ίδιο συμβαίνει και με ενδεικτικές τάσεις όπως το να θέλει να συγκατοικήσουν από το πρώτο εξάμηνο ή το να του ζητήσει να την συνοδεύσει σε οικογενειακή συγκέντρωση.
Σε ποσοστό 34%, οι ερωτώμενοι «τρομοκρατούνται» όταν οι γυναίκες παίρνουν τον ρόλο τους…περισσότερο απ’ όλους δε, οι άντρες άνω των 35.

Στην ερώτηση «ποια πράγματα που κάνουν οι άνδρες, δεν τα παραδέχονται ποτέ»:
Επιβεβαιώνεται ότι, το μεγαλύτερο ποσοστό των αντρών (42%) σκέφτεται το σεξ τουλάχιστον μια φορά την ημέρα. Οι σκέψεις αυτές γίνονται ακόμα πιο συχνές στους άντρες άνω των 35.
Ένας στους τέσσερις ομολογεί ότι έχει ψάξει το κινητό της για ύποπτες κλήσεις ή sms με τους νεαρότερους να κρύβουν ακόμα περισσότερο αυτή τους την αδυναμία.
Στη Θεσσαλονίκη το 25% των αντρών δεν πλένουν τα χέρια τους μετά την τουαλέτα.
Σχεδόν ένας στους πέντε άντρες γύρω στα 30 έχει κάνει σεξ με συνάδελφο στο γραφείο.

Μύθοι και πραγματικότητα:
Σχεδόν 9 στους 10 άντρες παραδέχονται ότι και κλαίνε και κουτσομπολεύουν.
Το 69% των ερωτώμενων καταρρίπτει το μύθο ότι οι άνδρες προτιμούν τις ξανθές.
Ισοβαθμία 50% - 50% σχετικά με το κατά πόσο είναι μύθος ή πραγματικότητα ότι οι άνδρες είναι το ισχυρό φύλο. Κόντρα στα στερεότυπα, οι νεαρότεροι (18-24) θέλουν να πιστεύουν στην υπεροχή του φύλου τους, επιμένοντας ότι είναι υπεράνω κοινωνικού σχολιασμού και βράχοι συναισθημάτων.
Το 56% στην ηλικία 25-34 παραδέχεται ότι η μαμά είναι η γυναίκα που θα αγαπούν πάντα περισσότερο!

Στην ερώτηση «ποια είναι τα πράγματα που εάν έκανε θα ένιωθε ότι έζησε τη ζωή του στο «μάξιμουμ»:
Σχεδόν όλοι (95%) ονειρεύονται τουλάχιστον μια συναρπαστική εμπειρία στη ζωή τους.
Για το 41%, αυτή η εμπειρία είναι η οδήγηση σε αγώνα Formula 1.
Για το 40% η συμμετοχή στο Champions League ή σε αποστολή στο διάστημα.
Την ελεύθερη πτώση ψηφίζουν οι άντρες γύρω στα 30 (25-34).

Επίσης, οι άντρες ψηφίζουν μόνο το σεξ με κάποια διάσημη, προτιμώντας τη Μόνικα Μπελούτσι και την Αντζελίνα Ζολί. Ακολουθούν η Πάμελα Άντερσον, η Σκάρλετ Γιοχάνσον και η Έλενα Παπαρίζου.

Στην ερώτηση για την καλύτερη εμπειρία στο σεξ:
Το 20% των αντρών απάντησε πως θεωρεί τη συνεύρεση με μια άγνωστη ή με δύο.
Για τους 30άρηδες είναι πιο συχνό το σεξ με άγνωστη, αλλά και ενώ τους παρακολουθούν.
Οι 40άρηδες έχουν εμπειρίες με δύο γυναίκες ή με μία συνάδελφο.
Εκτός Αττικής, ο συνδυασμός ένας άντρας – δύο γυναίκες είναι πιο συχνό φαινόμενο σε ποσοστό 20%.
Στη Θεσσαλονίκη είναι μάλλον εξαιρετικά απίθανο το σεξ με συνάδελφο. Εκεί, διπλάσιο ποσοστό (8%) έχει παρακολουθήσει σεξ σε σχέση με άλλες περιοχές.

Η ταυτότητα της έρευνας:
Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Pepsi Max, απευθύνθηκε σε άντρες, 18-44 ετών, που κατοικούν στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τα μεγάλα αστικά (50.000+ κάτοικοι). Σύμφωνα με στοιχεία της Ε.Σ.Υ.Ε. (απογραφή 2001) ο πληθυσμός αυτός εκτιμάται σε 1.205.000 άτομα περίπου. Το δείγμα της έρευνας της Focus Bari αποτελείται από 600 άτομα αντιπροσωπευτικά του παραπάνω πληθυσμού.

www.tanea.gr