Ευτυχισμένοι μαζί! Η μαμά, ο μπαμπάς και το σεξ (και όχι μόνο)

Πέμπτη 7 Μαΐου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Κι επειδή το βιβλίο μου είναι "Μπαμπά τι είναι το σεξ;", αυτό δεν σημαίνει ότι λύνοντας τις απορίες του παιδιού, θα ξεχάσουμε κι εμείς τι... σημαίνει!
Όπως είπε στην εκδήλωση της Άμφισσας η ψυχολόγος Θεοδοσία Κραγιάννη, η μέθοδος της επιτυχίας είναι το "3,2,1". Που σημαίνει ότι για να είμαστε καλά με τα παιδιά πρέπει να είμαστε καλά μεταξύ μας. Και για να είμαστε καλά μεταξύ μας, πρέπει να είμαστε καλά ο καθένας ως άτομο.
Σήμερα θα σταθώ στο "2". Πως δηλαδή θα κρατήσουμε ζωντανή τη σχέση μας ή θα την αφυπνίσουμε αν βρίσκεται εν ...υπνώσει...

Κυριακή, λίγο πριν τις 8 το πρωί. Οι φυσιολογικοί άνθρωποι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Εγώ εδώ και αρκετή ώρα έχω ανοίξει τον υπολογιστή και στέκομαι αμήχανος μπροστά στη λευκή, φωτεινή οθόνη. Κοιτάζω μια τα σύννεφα που σκεπάζουν γοργά τον αττικό ουρανό, μια την οθόνη. Τα δάχτυλά μου όμως μένουν μακριά από το πληκτρολόγιο. Μάταια αναζητώ μέσα στο μυαλό μου απαντήσεις. Θέλω να μιλήσω για κάτι πολύ σημαντικό και δεν βρίσκω τα λόγια. Πώς να κρατήσεις τη σχέση σου ζωντανή χωρίς να παραμελήσεις τα παιδιά σου; Πού να βρεις χρόνο για όλα; Και ποιος είμαι εγώ να γράφω για τέτοια πράγματα, τη στιγμή που συχνά τα κάνω θάλασσα;

Το τυπικό 24ωρο μιας τυπικής οικογένειας
Οι ρυθμοί της δουλειάς έχουν γίνει εξοντωτικοί. Γυρίζεις σχετικά –ή υπερβολικά– αργά στο σπίτι και τα παιδιά έχουν τις εύλογες ανάγκες και απαιτήσεις τους. Ο μεγάλος πρέπει να πάει στο Τάε Κβο Ντο, αφού πρώτα προετοιμαστεί για το διαγώνισμα φυσικής, αφού κάνει επανάληψη στα αγγλικά, αφού διαβάσει το επόμενο κεφάλαιο ιστορίας, αφού λύσει τις ασκήσεις μαθηματικών, αφού... Η κόρη θέλει αγκαλιές και παιχνίδια. Ζητάει πότε την αποκλειστικότητα της μαμάς και πότε του μπαμπά. Ο μικρός θέλει κι αυτός τα δικά του.

Διαβάστε την συνέχεια εδώ