Υπόδειγμα παιδαγωγικής διδασκαλίας από Δασκάλα Νηπιαγωγείου Παλλήνης, σε μαθητές και γονείς. - Eπιστολή σε γονείς

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

D

Διαβάστε  πως  μπορεί μια ικανή δασκάλα, να ανακαλύπτει παντού και πάντα ευκαιρίες διαπαιδαγώγησης, όχι μόνο στους μαθητές της, αλλά και στους γονείς τους που είναι τις περισσότερες φορές πολύ σημαντικότερο.   

Αγαπητοί μου γονείς,

Η βδομάδα ξεκίνησε με το γεγονός της κλοπής, που βέβαια επηρέασε τα παιδιά και το συζητούσαμε καθημερινά…

Δύο σκέψεις μου, σας έχω σήμερα στο σημείωμα αυτό…

Η πρώτη είναι ότι θηρευτές και θηράματα, κλέφτες και νομοταγείς είμαστε κάτω από τη συμπόνια του ίδιου θεού κι αν κάτι δε μπορούμε να το διαχειριστούμε το αφήνουμε σε Εκείνον που μπορεί   και έτσι γλιτώνουμε να χύνουμε δηλητήριο στην καρδιά μας…

Η δεύτερη είναι μια σκέψη που κάνω όταν κάτι άσχημο με βρίσκει… λέω απλά ότι πάντα υπάρχει κάποιος που είναι πιο δυστυχής από εμένα… δεν μπορεί να έχω εγώ το προνόμιο της απόλυτης δυστυχίας… και συνεχίζω τη ζωή μου με χαμόγελο!!

Στην τάξη τώρα, η κυρία χελώνα αμέσως μίλησε στα παιδιά για τη τρομάρα που πήρε όταν μπήκαν οι κλέφτες… Γαντζώθηκε πάνω στη βαλίτσα, είπε, με τα γράμματα που έχουμε στη τάξη μας, μη τυχόν και πάρουν ότι πιο σπουδαίο χρειάζονται τα παιδιά… Μόρφωση!! Αυτόν το θησαυρό που δεν αξιώθηκαν ποτέ, αυτοί που μας κλέψανε…

Την επόμενη  μέρα, μια θεϊκή στη γεύση βασιλόπιτα, γλύκανε τις σκέψεις μας και φτερούγησε μακριά τις όποιες μαυρίλες μας!!!

Στο θέμα τώρα της βδομάδας που δουλέψαμε << η οικογένεια μου >> ειπώθηκαν ωραίες εικόνες από τα παιδιά!! Σας το λέω αυτό, γιατί τα παιδιά παρατηρούν τη σχέση σας και όταν βλέπουν μια αγκαλιά στο καναπέ, ένα φιλί, χαίρονται κι αυτά και ησυχάζουν… Ευκαιρία είναι να σκεφτούμε αν τυχόν λόγια αγάπης που τα έχουμε στη σκέψη μας, δεν έχουμε χρόνο να τα εκφράσουμε στο σύντροφο μας   να μη περιμένουμε πάντα ένα αύριο, να βρούμε το χρόνο να το κάνουμε ‘’Σήμερα’’, ‘’τώρα’’  κάντε το χαρίζοντας ωραίες μνήμες στα παιδιά σας!!!!  Επαναπροσδιορίστε την καθημερινότητά σας!!!!

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

Κα. ……..