Οδηγίες από το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών για τις καλοκαιρινές διακοπές

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Image.ashx Πλήθος παραπόνων και καταγγελιών από καταναλωτές για την ποιότητα των τουριστικών υπηρεσιών που τους παρέχονται κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, δηλώνει ότι δέχεται καθημερινά το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ.). Ενόψει της τουριστικής εξόδου για το Δεκαπενταύγουστο η οργάνωση των καταναλωτών ζητάει από τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί στα εξής θέματα:
- Ελέγχουμε, πάντα, την καθαριότητα του χώρου, στον οποίο πρόκειται να διανυκτερεύσουμε ή να γευματίσουμε.
- Ζητάμε, πάντοτε, να μας δοθεί ο τιμοκατάλογος (καταλύματος, εστιατορίου, καφετέριας, χώρου διασκέδασης), πριν παραγγείλουμε. Στον τιμοκατάλογο πρέπει, εκτός από τις τιμές, να αναγράφονται και ορισμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά των προσφερόμενων προϊόντων, όπως νωπά - κατεψυγμένα, εισαγωγής ή εντόπια κ.λπ.
- Ζητάμε, πάντοτε, την απόδειξη πληρωμής και ελέγχουμε τις χρεώσεις, με βάση τον τιμοκατάλογο, πριν πληρώσουμε.
- Δεν πληρώνουμε κουβέρ, που έχει καταργηθεί ή οτιδήποτε άλλο φαγητό ή ποτό μας προσφέρεται, χωρίς να το έχουμε παραγγείλει.
- Σε περίπτωση, που ο καταστηματάρχης δείξει απροθυμία να ανταποκριθεί, στις παραπάνω λογικές και νόμιμες απαιτήσεις μας, ή σε περίπτωση, που οι τιμές είναι υπερβολικά υψηλές, φεύγουμε από τον συγκεκριμένο χώρο και εξυπηρετούμαστε, από άλλη επιχείρηση.
- Σε περίπτωση, που το κατάλυμα, στο οποίο διανυκτερεύουμε, δεν τηρεί τους όρους και τις προϋποθέσεις, που έχουμε συμφωνήσει, καταγγέλλουμε το γεγονός, στην πλησιέστερη αστυνομική αρχή και στο τέλος, αρνούμαστε την πληρωμή του προσυμφωνηθέντος ποσού.
- Κάθε περίπτωση καταστρατήγησης των δικαιωμάτων μας την καταγγέλλουμε στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή στο τηλέφωνο 1520 και στις οργανώσεις των καταναλωτών.

zougla