Με Αγάπη για τις Ανθρώπινες Αξίες

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

hands
"Για τις Γυναίκες- Φαινόμενο
Μην ξεχνάς ποτέ ότι το δέρμα θα κάνει ρυτίδες, τα μαλλιά θα ασπρίζουν και οι Ημέρες λογαριάζονται σε Χρόνια… Αλλά ότι είναι ότι πιο σημαντικό μένει: Η Δύναμη και η Αποφασιστικότητα δεν έχουν ηλικία. Το ανθρώπινο πνεύμα σου είναι αυτό που απομακρύνει τα αραχνοΰφαντα. Πιο πέρα από το σημείο του Τερματισμού είναι το σημείο της Εκκίνησης. Πιο πέρα από οποιαδήποτε επιτυχία είναι άλλη μια προσπάθεια. Όσο χρόνο ζεις, νιώθε ζωντανή. Αν σου λείπει ότι έκανες κάποτε, ξανακάν’το. Μην χαθείς ανάμεσα σε φωτογραφίες κιτρινισμένες από το χρόνο… Συνέχισε να προχωράς όταν όλοι οι άλλοι περιμένουν να το βάζεις κάτω. Μην αφήνεις να φθείρεται η Δύναμη που έχεις μέσα σου. Κάνε έτσι ώστε να μην σε λυπούνται, αλλά να σε σέβονται. Όταν δεν μπορείς να τρέχεις δυνατά, συνέχισε πιο σιγά. Όταν δεν μπορείς ούτε αυτό, περπάτα. Όταν δυσκολεύεσαι και έτσι, πάρε ένα μπαστούνι για βοήθεια. Όμως μην σταματάς ποτέ."
Madre Teresa de Calcutta
Μου στείλανε οι πρώην συμμαθήτριες και συμφοιτήτριες μου ένα κείμενο, που νιώθω την ανάγκη να το μοιραστώ εδώ και να το αφιερώσω σε όλες τις γυναίκες- Άνθρωποι, μανάδες, κόρες, γιαγιάδες, αγαπημένες, σύζυγοι, αφανής ηρωίδες. Για την γιαγιά μου που μου είχε πει να μην σκύψω ποτέ. Για αυτήν την ασήμαντη γυναίκα που με έμαθε ότι όλοι είναι πάνω απ’όλα άνθρωποι και όχι βασιλιάδες η ζητιάνοι. Να μιλήσω με τις καρδιές τους και όχι επιφανειακά. Ότι ο Θεός έχει άλλα κριτήρια από τι οι άνθρωποι. Να μην φοβάμαι, αρκεί να κάνω το σωστό. Για αυτήν την ξεχωριστή γυναίκα που μου έδωσε εκτός από το γονίδιο της ανθρωπιάς και τις αρχές και τις Αληθινές Αξίες Ζωής που σέβομαι. Μια γυναίκα ανάμεσα σε πολλές, που στήριξε ότι καλύτερο, με οτιδήποτε κόστος… Για τους άλλους που υπέφεραν, που βοήθησε όλους και την οικογένεια της…
Μια απλή γυναίκα ανάμεσα σε πολλές, που το μόνο που την ενδιέφερε σε όλη της την ζωή ήταν να προσφέρει με δουλειά και αλήθεια ψυχής…
Δεν ξέρουν οι φιλενάδες μου πόσο πολύ είχα ανάγκη αυτά τα λόγια, αυτή την στιγμή της ζωής μου. Όταν τα αγκάθια προσπαθούν να απομακρύνουν τα λουλούδια με ψευδή και συκοφαντίες. Όταν τα πισώπλατα μαχαιρώματα βγαίνουν ύπουλα και από ανθρώπους που είναι αυτοί που ήταν οι πιο βρόμικοι και πράττουν όντως αυτά τα πράγματα που κατηγορούν τους άλλους. «Φωνάζει ο κλέφτης…» Τι πιο αληθινό; Όταν ο κλέφτης θέλει να κλέβει και άλλο, πρέπει να κόβει το δρόμο του εντίμου ανθρώπου; Για να μην υπάρχει μέτρο σύγκρισης, μήπως;
Ευχαριστώ, αγαπημένες μου φιλενάδες. Ευχαριστώ για την στιγμή που διαλέξατε, για τα λόγια που μου στείλατε Τώρα!
Όπως λέει ένας Άνθρωπος από τους πολλούς: «Το δίκαιο είναι δίκαιο και το άδικο είναι άδικο».
Όπως έχω γράψει πριν ένα χρόνο και βαλε, στο dialogo. pasok.gr. – «Σοσιαλιστής γεννιέσαι! Γεννιέσαι για να προσφέρεις και όχι να ζητάς!»
Το μόνο που πρέπει είναι να σε ακούσουν όσο πιο πολλοί. Όσο ντόμπρα συμπεριφέρομαι, όσο αποφασιστικά, όσο καθαρά, όσο δίπλα σε αυτόν που πιστεύω, από τότε που πήρα την απόφαση ζωής να συμμετέχω για Πρώτη φορά στην ζωή μου σε ένα κόμμα, ένα κόμμα που με αντιπροσωπεύει ιδεολογικά και στον Πρόσωπο που στήριξα με όλες μου τις δυνάμεις, γιατί Αυτός και κανένας άλλος εγγυάται ότι θα γίνει πράξη αυτή η ιδεολογία, έτσι απαιτώ να συμπεριφέρονται όλοι αυτοί που φωνάζουν, στην ουσία για άλλα πιο ιδιοτελή συμφέροντα… Όλοι οι ψεύτες που μόνο ζητιάνε, χωρίς να προσφέρουν στην ουσία, όλα τα αγκάθια που δεν θέλουν να ανθίζουν τα αληθινά λουλούδια… Δεν σταματώ!
Θα συνεχίζω… Προχωράω! Όπως κάνω εδώ και κάτι χρόνια. Στο μοναδικό δρόμο που πήρα στην ζωή μου. Στο Σοσιαλιστικό Κίνημα!
Θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και με ανιδιοτελή σκοπό για έναν καλύτερο κόσμο, για μια Δίκαιη και Ανθρώπινη Κοινωνία, για την Ελλάδα των Αξιών, δίπλα στον Άνθρωπο που είναι εκεί για μας! Για ΟΛΑ τα παιδιά μας και για τα παιδιά τους και για τα παιδιά των δικών τους… Για το Μέλλον που αξίζει η Ανθρωπότητα να έχει!

πηγή