Εκδιδομενη για αναπηρους

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook


Η 48χρονη Μάριον, είναι μια εκδιδόμενη γυναίκα στη Βαρκελώνη, που εδώ και 11 χρόνια προσφέρει ερωτική συντροφιά σε ανάπηρους. Η συνέντευξή της στην ισπανική εφημερίδα "ΕλΜούντο", προκάλεσε πολλές αντιδράσεις.
"Ευχαριστώ Μάριεν, μου έδωσες το πρώτο γυναικείο χάδι στη ζωή μου",της έγραψε ο Χουάν που πάσχει από αμυοτροφική πλευρική σκλήρυνση (ALS). "Είναι αλήθεια, πληρώνομαι για το σεξ...όμως μου λένε ευχαριστώ, σαν να είναι θαύμα το να νιώσει ερωτικά κάποιος που είναι διαφορετικός, σαν να είναι ένα προνόμιο για λίγους", λέει η Μάριεν.
Η Μάριεν σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και έχει έναν γιο από τον πρώην σύζυγό της. Η ίδια χαρακτηρίζει τη δουλειά της "κοινωνική υπηρεσία"αλλά΄παραδέχεται πως στην αρχή επέλεξε για οικονομικούς λόγους να εργαστεί " σε έναν τομέα που οι άλλες υποτιμούσαν", όπως λέει η ίδια. "Παντρεύτηκα στα 17 μου, ο γάμος απέτυχε, είχα έναν γιο και έναν πατέρα να φροντίσω.΄Αλλαξα όνομα και άρχισα να δουλεύω στα νάιτ κλαμπ της Βαρκελώνης. ΄Εβλεπα τις συναδέλφους μου να περιφρονούν τους άνδρες σε αναπηρικά καθίσματα, όσους είχαν ακρωτηριασμούς ή αυτούς που δεν έβλεπαν.΄Αρχισα τις καταχωρήσεις στις καταλανικές εφημερίδες εμφανιζόμενη ως ανεξάρτητη συνοδός και διευκρινίζοντας σε ποιους απευθύνω το μήνυμά μου", εξήγησε η Μάριεν στην "Ελ Μούντο". Σήμερα ζω άνετα, μπόρεσα να αγοράσω δυο διαμερίσματα και να σπουδάσω το γιο μου" Για μία ώρα χρεώνει 200 ευρώ και για ένα Σαββατοκύριακο 2.000 ευρώ."΄Εχω ανακαλύψει ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι τόσο εύθραυστοι όσο φαίνονται. Μπορεί κάποιες φορές να χρειάζονται βοήθεια, όμως έχουν και μια ασυνήθιστη ικανότητα να ξεπερνούν τις δυσκολίες"
΄Οπως δηλώνει η ίδια, θέλει να σπάσει το ταμπού της σεξουαλικότητας των αναπήρων και σημειώνει πως είναι ένα πρόβλημα που δεν θέλει να δει κανείς" "Οι συνάδελφοί μου στην αρχή μου έλεγαν: "Μάριεν, πώς το κάνεις, δεν αηδιάζεις;" Ναι, ακριβώς έτσι μιλούσαν. ΄Οχι, ουδέποτε αισθάνθηκα κάτι τέτοιο. Και έπειτα, ανάμεσα στους πελάτες μου συνάντησα ανθρώπους απίστευτους, κάθε άλλο παρά ευάλωτους" Η ιστορία της Μάριεν έκανε, μέσω των μπλογκ τον γύρο της Ευρώπης και προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις.



 (Πηγή)