Κάντε περισσότερα σημαντικά πράγματα - σήμερα!

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Aspa Online

Ζούμε σε μία μαγική εποχή. Τα πάντα είναι πιθανά. Ποτέ δεν υπήρχαν περισσότερες επιλογές και ευκαιρίες για να πετύχουμε τους στόχους και τα όνειρά μας. Παντού βλέπουμε παραδείγματα απλών ανθρώπων με μέτριο παρελθόν και μέση εκπαίδευση να απολαμβάνουν τις πολλές χαρές της ζωής που συνοδεύουν την επαγγελματική και προσωπική επιτυχία.


Κι εμείς; Πόσο καλά τα καταφέρνουμε στην καθημερινή μας ζωή; Από το πρωί που ξυπνάμε μέχρι το βράδυ που πέφτουμε εξαντλημένοι στο κρεβάτι ...αγωνιζόμαστε. Πασχίζουμε να ανέβουμε στην κορυφή με μία κυλιόμενη σκάλα που κατεβαίνει… Νιώθουμε καταβεβλημένοι από τα πολλά που έχουμε να κάνουμε. Συχνά δεν προλαβαίνουμε να ολοκληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας και νιώθουμε ότι συνεχώς μένουμε πίσω.


Ξεφυλλίζω τo βιβλίο «Φάε το βάτραχό σου να τελειώνουμε» του Brian Tracy και αναστενάζω με ανακούφιση. Γράφει: «Απλά δεν υπάρχει αρκετός χρόνος για όλα όσα θέλετε ή πρέπει να κάνετε – ούτε θα υπάρξει ποτέ. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι δεν προσπαθούν να κάνουν τα πάντα. Μαθαίνουν να εστιάζουν στις πιο σημαντικές εργασίες και φροντίζουν να τις ολοκληρώσουν.»


Όλοι μας έχουμε στη διάθεσή μας 24 ώρες. Το μυστικό λοιπόν είναι να μάθουμε πώς να αξιοποιούμε το χρόνο μας καλύτερα μέσα σε αυτό το 24ωρο. Πώς να ιεραρχούμε τις προτεραιότητές μας. Αυτό προϋποθέτει να έχουμε απαντήσει ξεκάθαρα στο εξής ερώτημα: «Τι είναι σημαντικό για μένα; Τι είναι σημαντικό για τη δουλειά μου, για την οικογένειά μου, για τη ζωή μου;»


Το παρακάτω κείμενο βρίσκεται στα χέρια μου εδώ και πολλά χρόνια. Δεν ξέρω ούτε πώς βρέθηκε στα χέρια μου, ούτε ποιος το έχει γράψει. Κάθε φορά όμως που το διαβάζω διασκεδάζω, χαμογελάω και επαναπροσδιορίζω τις προτεραιότητές μου… Ελπίζω να το απολαύσετε κι εσείς…

Συνέχεια εδώ