Καταγγελία για την ΝΕΤSMART

Πέμπτη, 21 Μαΐου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδος έχει λάβει περίπου τριάντα καταγγελίες καταναλωτών - συνδρομητών υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας για λήψη σύντομων μηνυμάτων (SMS) από εταιρεία κουίζ - διαγωνισμών, ΝΕΤSMART ...

συγκεκριμένη υπηρεσία είναι συνδρομητική και παρέχεται μέσω ιστοσελίδων στο διαδίκτυο, όπου ο ενδιαφερόμενος συμμετέχοντας, συνηθέστερα, σε κάποιο διαγωνισμό ευφυΐας, συμπληρώνει τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου σε κάποιο πεδίο, ώστε να λάβει το αποτέλεσμα του τεστ στο κινητό του τηλέφωνο με SMS. Κατόπιν αυτών, λαμβάνει χρεώσιμα μηνύματα συμμετοχής σε διαγωνισμό.

Το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή, κατόπιν διερεύνησης του ζητήματος, ενημερώνει για τα ακόλουθα: Στην αρχική ιστοσελίδα της εν λόγω εταιρείας, και στο κάτω μέρος αυτής, αναγράφονται με σαφήνεια, μεταξύ άλλων, τόσο οι χρεώσεις των ληφθέντων μηνυμάτων, όσο και ο τρόπος με τον οποίο ο χρήστης δύναται, εάν το επιθυμεί, να διακόψει την παροχή της υπηρεσίας.

Εξάλλου, στα πεδία «Γενικοί όροι και Προϋποθέσεις» και «Επικοινωνία» αναγράφονται πληρέστερα οι όροι και ο τρόπος συμμετοχής καθώς και οι χρεώσεις της παρεχόμενης υπηρεσίας, αλλά και συνήθεις ερωτήσεις αναφορικά με την παρεχόμενη υπηρεσία, συμπεριλαμβανομένου και του τρόπου τερματισμού της.

Ενόψει των ανωτέρω, το ΕΚΚ Ελλάδος συνιστά στους καταναλωτές να επιδεικνύουν τη μέγιστη προσοχή κατά την επίσκεψή τους σε ιστοσελίδες τεστ ευφυΐας, κύρια δε, να εξετάζουν προσεκτικά εάν υπάρχουν τα παραπάνω αναφερόμενα πεδία, ώστε να ενημερώνονται για τους όρους και τις χρεώσεις της παρεχόμενης υπηρεσίας, ούτως ώστε να αποφεύγουν ανεπιθύμητες χρεώσεις στο λογαριασμό του κινητού τους τηλεφώνου.

πηγή