Πώς θα αποφύγετε την παιδική ημικρανία

Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook


H ημικρανία δεν αφορά μόνο τους ενήλικες. Πολλά παιδιά και έφηβοι έχουν επίσης την τάση να εμφανίζουν τον έντονο πόνο, την περιστασιακή ναυτία και την αύρα που απειλούν ορισμένους πάσχοντες από ημικρανία.

Αν και δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος να προληφθεί μια ημικρανία, η Αμερικανική Ακαδημία Οικογενειακών Ιατρών σημειώνει ότι υπάρχουν αρκετά που μπορεί να κάνει ένα παιδί για να βοηθηθεί:

* Να τρώει τακτικά και να μην παραλείπει γεύματα
* Να διατηρεί τακτικό πρόγραμμα όσον αφορά τον ύπνο
* Να ασκείται συχνά και τακτικά
* Να αναγνωρίσει αυτό που προκαλεί ημικρανίες (για παράδειγμα το στρες ή η έντονη άσκηση) και να προσπαθεί να τα αποφεύγει
* Εντοπίστε τροφές που μπορεί ενδεχομένως να προκαλούν ημικρανία. Συχνά παραδείγματα είναι η σοκολάτα, η καφεΐνη, το τυρί και το κατεργασμένο κρέας
* Μιλήστε με τον παιδίατρό σας σχετικά με φάρμακα αν δεν μπορούν να ελεγχθούν με άλλους τρόπους οι ημικρανίες.

Πηγές: Αμερικανική Ακαδημία Οικογενειακών Ιατρών.