Άλλη μία αυτοκτονία εργαζόμενου στην France Telecom

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook


Καλησπέρα, μπαμπά. Οταν σου τηλεφώνησα το πρωί, μου είπες ότι έδειχνα πως δεν πάνε καλά τα πράγματα. Εχεις δίκιο. Οι αυτοκτονικές μου τάσεις έχουν αρχίσει πάλι να με καταλαμβάνουν. Αποφάσισα να το κάνω απόψε. Δεν έχει καμία αξία να ειδοποιήσεις τον σπιτονοικοκύρη μου για να έρθει να με δει, γιατί θα βάλω τέλος στη ζωή μου στο γραφείο. Το αφεντικό μου δεν έχει ειδοποιηθεί, αλλά θα είμαι η 23η υπάλληλος που θα αυτοκτονήσει.

Για την ακρίβεια, δεν αποδέχομαι τη νέα αναδιοργάνωση της υπηρεσίας. Αλλάζω αφεντικό και για να έχω αυτό που θέλω να έχω προτιμώ ακόμα και να πεθάνω. Αφήνω την τσάντα με το κινητό και τα κλειδιά μου στο γραφείο. Θα έχω πάνω μου μόνο την κάρτα δωρητή οργάνων, γιατί ποτέ δεν ξέρεις... Εκτός από αυτά, μην ξεχάσεις να πας σπίτι μου και να πάρεις τη Ζεμπουλόν και τη Φριμούς για να τις ταΐσεις. Λυπάμαι που παίρνεις ένα τέτοιο μήνυμα, αλλά είμαι κάτι παραπάνω από χαμένη. Σε αγαπώ, μπαμπά.

Στεφανί»

Αυτό είναι το e-mail που έστειλε η εργαζόμενη της France Telecom στον πατέρα της λίγο πριν αυτοκτονήσει. Ο τραγικός γονιός το έδωσε στο γαλλικό περιοδικό «Paris Match» γιατί ήθελε η κόρη του να μην είναι μόνο ένας αριθμός σε αυτό το τραγικό φαινόμενο που λαμβάνει απίστευτες διαστάσεις τους τελευταίους μήνες στη Γαλλία. Η 32χρονη Φανί του, όπως την έλεγε χαϊδευτικά, την Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου έπεσε από το παράθυρο του γραφείου της και οι τελευταία λέξη που ψέλλισε ήταν «κρυώνω».

Σήμερα άλλος ένας 51χρονος εργαζόμενος στον όμιλο «Φρανς Τελεκόμ» αυτοκτόνησε, το πρωί στην ανατολική Γαλλία, στο Ανεσί, ανεβάζοντας στους 24 τον αριθμό των υπαλλήλων που ο βίαιος τερματισμός της ζωής τους «συνδέεται» με τις εργασιακές σχέσεις στον όμιλο στη σκιά της μεγάλης ύφεσης και στο χρονικό διάστημα από πέρυσι τον Φεβρουάριο.


Πατέρας δύο παιδιών ο αυτόχειρας εργαζόταν στο Κέντρο της «Φρανς Τελεκόμ» στο Ανεσί κοντά στην Ελβετία.


Άφησε μέσα στο αυτοκίνητό του μια επιστολή με αποδέκτη την σύζυγό του, όπου και συνδέει τις εργασιακές σχέσεις στον όμιλο με το απονενοημένο διάβημα.


Μόλις έγινε γνωστή η πληροφορία, ο γενικός διευθυντής του ομίλου, κ. Ντιντιέ Λομπάρ, έσπευσε στο Ανεσί. Από την πλευρά τους τα συνδικάτα στηλίτευσαν στις ανακοινώσεις τους το κακό εργασιακό κλίμα στην εταιρία.

(Πηγή madata)