Ασκήσεις …ψυχραιμίας.

Δευτέρα 13 Ιουλίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

Της Μαριελίνας Μελά
Γραφείο. Ενας χώρος που «δυστυχώς» περνάμε τις περισσότερες ώρες της ημέρας μας. Το γραφείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας που ζούμε. Οπως λοιπόν στην κοινωνία έτσι και στο γραφείο, έχουμε τις λεγόμενες «φυλές». Αν και όλες μας προσπαθούμε να καλλιεργήσουμε ένα αρμονικό περιβάλλον στον χώρο δουλειάς, δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο κάποιος ή κάποια συνάδελφος, να χαλάει αυτή την ισορροπία με προβληματικές συμπεριφορές. Για να μην γίνουν λοιπόν τα νεύρα σας τσατάλια, θα πρέπει με τη λογική να διακρίνετε τις κατηγορίες των ανθρώπων με τους οποίους συναναστρέφεστε… Εχουμε λοιπόν τις εξής κατηγορίες: ο στριμμένος, ο κουτσομπόλης, ο φωνακλάς, και ο παραλίας.


Ο στριμμένος

Κύρια χαρακτηριστικά: Παραπονιέται, για να μην πούμε γκρινιάζει, συνεχώς, δεν είναι με τίποτε ευχαριστημένος, έχει ένα ύφος σαν να του έχεις κάνει κάτι πολύ κακό, δεν χαμογελάει ποτέ απλά μειδιά. Τρόπος αντιμετώπισης: Μεταδώστε τη θετική σας ενέργεια.
Για να μπορέσετε να προφυλάξετε τον εαυτό σας, από τον εν λόγω συνάδελφο, θα πρέπει αρχικά να διαφυλάξετε τη δική σας θετική ενέργεια. Ενας τρόπος συμπεριφοράς για τους αρνητικούς ανθρώπους στο γραφείο, είναι να γίνετε «ευγνώμων για αυτό που έχετε ή γι’ αυτό που είστε». Ο άνθρωπος που είναι ευγνώμων, σκέφτεται θετικά, ενεργεί θετικά και οι άλλοι άνθρωποι γύρω του βλέπουν ένα ευτυχισμένο πρόσωπο που απολαμβάνει τη ζωή. Αυτή η κατάσταση, θα σας προφυλάξει από τον αρνητισμό του περιβάλλοντός σας.

Ο κουτσομπόλης

Κύρια χαρακτηριστικά: Προκαλεί περιττούς καβγάδες, χώνει τη μύτη του παντού, διαστρεβλώνει τα λεγόμενά σας και θέλει να μαθαίνει τα πάντα. Τρόπος Αντιμετώπισης: Μην ασχολείστε καθόλου, αγνοήστε τον και μη μοιράζεστε μαζί του τις προσωπικές σας σκέψεις. Αποφύγετε συζητήσεις που συμμετέχουν πολλοί γιατί αυτές οι συζητήσεις αποτελούν πρόσφορο έδαφος για τους κουτσομπόληδες, να πουλήσουν «την πραμάτεια τους» και να δημιουργήσουν θέματα εκεί που δεν υπάρχουν.

Ο παραλίας

Κύρια χαρακτηριστικά: Ερχεται στο γραφείο ό,τι ώρα θέλει, κάνει συνέχεια τράκα, ρωτάει ανά μισάωρο τι ώρα είναι και είναι αυτό που λέμε «ο καλύτερος του χωριού». Τρόπος αντιμετώπισης : Ενδόμυχα όλες θα θέλαμε να είμαστε σε αυτή την κατηγορία, αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε. Δεν θα μπορούσαμε να γράψουμε τίποτε άσχημο για τον συνάδελφο παραλία, για τον απλούστατο λόγο, ότι και να προσπαθούσαμε να τον συνετίσουμε, δεν θα το καταλάβαινε. Είναι ένας άνθρωπος που απλά βρίσκεται στον κόσμο του. Η καλύτερη συμβουλή θα ήταν απλά να μην ασχολείστε. Αφήστε τον απλά, στο συννεφάκι του.

Ο φωνακλάς

Κύρια χαρακτηριστικά: Φωνάζει συνέχεια, όλες οι αντιδράσεις του συνοδεύονται από φωνές και μερικές φορές τα ντεσιμπέλ είναι τόσο μεγάλα που βουλώνουν τα αφτιά σου. Τρόπος Αντιμετώπισης: Παν μέτρο άριστον έλεγαν οι πρόγονοί μας και είχαν απόλυτο δίκιο. Απομακρύνετε αν μπορείτε, το γραφείο σας από την εμβέλεια του φωνακλά μπας και γλιτώσετε εσείς αλλά και η κούπα σας καθώς τα ντεσιμπέλ είναι μεγάλα και η κούπα εύθραυστη. Αν δεν είστε σε θέση να μετακινηθείτε δείξτε απλά κατανόηση προς τον συνάδελφό σας και προσπαθήστε να του μιλάτε με ήπιο τρόπο, όπως ακριβώς θα μιλάγατε αν βρισκόσασταν μέσα σε μια εκκλησία. Καλού κακού, φορέστε και μια προστατευτική μάσκα… Απλά για να είστε σίγουρη.



πηγή