Οχτώ συμβουλές για να αντιμετωπίσετε το άγχος χωρίς να παχύνετε!

Πέμπτη, 18 Ιουνίου 2009

StumpleUpon DiggIt! Del.icio.us Blinklist Yahoo Furl Technorati Simpy Spurl Reddit Google Twitter FaceBook

1) Προσπαθήστε να κατανοήσετε ότι το άγχος είναι κάτι φυσιολογικό και προσπαθήστε να συζητήσετε για τα συναισθήματά σας με την οικογένειά σας και πρόσωπα του φιλικού σας περιβάλλοντος.

2) Δεν μπορείτε να ανατρέψετε τις συνέπειες της παγκόσμιας ύφεσης, οπότε καλύτερα να εστιάσετε σε πράγματα και καταστάσεις που όντως μπορείτε να ελέγξετε και να βελτιώσετε.


3) Καταφύγετε σε αποτελεσματικές μεθόδους για να καταπολεμήσετε το άγχος. Για παράδειγμα κάποιοι άνθρωποι κάνουν ένα περίπατο, ενώ άλλοι αποκτούν καινούρια χόμπι. Ακούστε μουσική ή βρείτε μια ασχολία που θα σας βοηθήσει να ξεχαστείτε από το άγχος του γραφείου.

4) Αν βρίσκεστε στο σπίτι, μην γευματίσετε μπροστά στην τηλεόραση ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή. Φροντίστε να γευματίσετε στην τραπεζαρία, τις ώρες που υποτίθεται ότι πρέπει να γευματίσετε.

5) Μην καθιστάτε το δείπνο «κοινωνική έξοδο». Συναντείστε τους φίλους σας για ένα ποτό ή δείτε μια ταινία στο σινεμά.

6) Αντικαταστήστε τις παχυντικές λιχουδιές με κάτι υγιεινό. Αν θέλετε κάτι « τραγανό», φάτε καρότα.

7) Αν αισθανθείτε ότι ετοιμάζεστε να ενδώσετε σε πειρασμούς, πάρτε μια βαθειά ανάσα. Με την εκπνοή θα «πέσει» η αρτηριακή σας πίεση και θα μειωθεί η ένταση της παραγωγής ορμονών που προκαλούν άγχος.

πηγή